یک گیمر 13 ساله رکورد بازی تتریس را شکست

یک گیمر 13 ساله رکورد بازی تتریس را شکست

یک گیمر 13 ساله به نام «ویلیس»، معروف به «بلو اسکوتی»، موفق شد که رکورد بازی تتریس را در بالاترین مرحله این بازی ثبت کند.

کانال تلگرام مووی پلات

تتریس یک بازی کامپیوتری است که در آن، بلوک‌هایی از بالا به پایین می‌آیند و بازیکن باید آن‌ها را در یک ردیف قرار دهد تا خراب شوند. این بازی در سال 1989 روی کنسول بازی نینتندو معرفی شد و از آن زمان به عنوان یکی از بازی‌های محبوب کامپیوتری شناخته می‌شود.



یک گیمر 13 ساله رکورد بازی تتریس را شکست

«بلو اسکوتی»، گیمر 13 ساله این بازی، به مرحله 157 این بازی دست یافته که به عنوان بزرگ‌ترین دستاورد در 34 سال از تاریخ این بازی محسوب می‌شود. در هر مرحله، سرعت نزول بلوک‌ها افزایش می‌یابد و در سطح 29 به سرعت بالایی می‌رسد. این سرعت به اندازه‌ای افزایش می‌یابد که چرخش و جابجایی معمولی بلوک‌ها دیگر کارآمد نیست و بازیکن باید از روش‌های پیچیده‌تری برای بقا در بازی استفاده کند.

معمولاً بازیکنان در سطح 29 از بازی حذف می‌شوند و نمی‌توانند به سطوح بالاتری پیشرفت کنند. در سال 2011، یک گیمر با استفاده از یک تکنیک خاص که انگشتان خود را می‌لرزاند، به سطح 30 رسید و این رکورد برای هفت سال بی‌رقیب بود. سپس در سال 2018، یک گیمر دیگر موفق شد به سطح 31 دست یابد و در آخرین رکورد در سال 2020 بود که سطح 35 بود؛ اما دستاوردهای «ویلیس»، فراتر از همه بود و او به سطح 157 رسیده که در واقع از آن پس، بازی به پایان می‌رسد و امکان افزایش سطح دیگری وجود ندارد.

دستاورد بزرگ «ویلیس» باعث واکنش سازندگان بازی تتریس شد. «مایا راجرز»، مدیرعامل این بازی، در یک بیانیه اظهار داشت:

به «بلو اسکوتی» برای دستیابی به این دستاورد فوق‌العاده تبریک می‌گویم. او توانست با شاهکار خود، تمام محدودیت‌های از پیش تعیین شده این بازی افسانه‌ای را نادیده بگیرد.

«مایا راجرز» همچنین اعلام کرد که با توجه به چهلمین سالگرد تأسیس بازی تتریس که امسال است، مراسمی برای جشن پیروزی «ویلیس» برگزار خواهد شد.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

کمتر استودیویی را می‌توان یافت که بتواند با سابقه‌ی کپکام در بازی‌های مبارزه‌ای رقابت کند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *