آخرین آپدیت Warzone بازی را نابود می‌ کند

آخرین آپدیت Warzone بازی را نابود می‌ کند

آپدیت جدیدی برای بازی وارزون عرضه شده است که بعد از مدت کوتاهی که این آپدیت روی سرورها پیاده سازی شد گیمرهای بسیاری براین باور هستند که این بروزرسانی سبب مرگ بازی خواهد شد و به طور کامل آنرا به نابودی میکشد.

کانال تلگرام مووی پلات

درخصوص این خبر سازنده آپدیت اخیر وارزون یعنی استودیو Raven Software بیانیه جدیدی را به اشتراک گذاشته که نسبت به کلیپ ها و نظرات وایرال شده درخصوص این بروزرسانی واکنشی نشان داده است که به نظر میرسد بسیاری از مشکلات و ایراد های بوجود آمده مربوط به ویژگی جدید Champion’s Quest بوده که استودیو Raven Software در گذشته اعلام کرده بود که این سرویس برای بازی غیرفعال شده است و در بیانیه خود اعلام کرده که :

ما پس از مشورت با اعضای سازنده بازی تصمیم گرفتیم تا ویژگی Champion’s Quest را به طور موقت غیرفعال کنیم. در حال حاضر بازی با استانداردهای ما مطابقت ندارد و ما متعهد شدیم که سریعا این موارد را بهبود ببخشیم و یک بازی عالی درخور گیمرهای خود ارائه دهیم. وارزون هدف اصلی ما بوده است که شبانه روز در تلاشیم تا یک تجربه روان و عالی و بدون مشکل را در اختیار شما قرار دهیم که زمان رسیدن به این هدف به سراغ فعالسازی ویژگی Champion’s Quest خواهیم رفت ولی تا آن زمان این مزیت باید غیرفعال بماند.

نظر شما نسبت به این خبر از آپدیت جدید وارزون چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را نسبت به این خبر بیان کنید.

منبع : www.plaza.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

کمتر استودیویی را می‌توان یافت که بتواند با سابقه‌ی کپکام در بازی‌های مبارزه‌ای رقابت کند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *