سومین ریمیک Final Fantasy 7 در دست ساخت است

سومین ریمیک Final Fantasy 7 در دست ساخت است

در تازه‌ترین مصاحبه کانال «اسکوئر انیکس»، «تتسویا نومورا» و «کازوشیگه نوجیما» اعلام کردند که سومین ریمیک Final Fantasy 7 در دست ساخت است.

در مصاحبه‌ای جدید از کانال رسمی «اسکوئر انیکس»، «تتسویا نومورا» و «کازوشیگه نوجیما» اعلام کردند که برای بازی بعدی در سه‌ گانه بازسازی Final Fantasy 7 سخت مشغول کار هستند. این اظهارات در حالی صورت گرفت که آن دو در حال خنده بودند. آن‌ها در ادامه افزودند که شروع به ساخت این بازی کردند.



سومین ریمیک Final Fantasy 7

آهنگساز معروف، «نوبوا اوئماتسو» نشان داده که حداقل برای ساخت تم اصلی بازی، علاقه‌مند است؛ اما «نومورا» و «نوجیما» بیان کردند که دعوت آن‌ها برای بازگشت یک بیانیه رسمی نبوده و بیشتر یک توافق میان جنتلمن‌ها است.

سومین ریمیک Final Fantasy 7

با درخواست از «اوئماتسو» برای کار روی بازی سوم، این آهنگساز اظهار کرد که باعث افتخار اوست تا آهنگسازی این بازی را بر عهده بگیرد و در ادامه ابراز خوشحالی کرد که بار دیگر به او پیشنهاد می‌دهند. این اتفاق بیانگر این است که احتمالا به زودی یک اعلامیه رسمی ارائه خواهد شد.

اینکه «نومورا» و «نوجیما» در مورد سخت مشغول بودن روی بازی سوم جدی هستند یا خیر گفتند که مشخص نیست؛ اما سرمایه‌گذاری در بازسازی‌های «Final Fantasy 7» احتمالا منطقی خواهد بود، چرا که «Final Fantasy 7 Rebirth» تحسین گسترده منتقدان و طرفداران را به خود جلب کرده است.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی - گیمفا

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد زمانی که Tennis World Tour یا Tom Raider بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *