تغییر زمان پخش دو سریال نماوا به بهانه ایام سوگواری | تاریخ پخش «اکازیون» و «جنگل آسفالت» هیچ ارتباطی با ایام سوگواری ندارد

تغییر زمان پخش دو سریال نماوا به بهانه ایام سوگواری | تاریخ پخش «اکازیون» و «جنگل آسفالت» هیچ ارتباطی با ایام سوگواری ندارد

پخش قسمت سوم سریال‌های «اکازیون» و «جنگل آسفالت»  که قرار بود به ترتیب پانزدهم و هفدهم فروردین ماه منتشر شوند ، به بهانه تقارن با ایام سوگواری منتفی و به هفته آینده موکول شد، این اتفاق در حالی افتاده که تاریخ پخش این دو سریال هیچ گونه تلاقی با روزهای سوگواری ندارند. جالب اینجاست که تلویزیون پخش سریال کمدی «نوخ 5» را از شامگاه همین چهارشنبه پانزدهم فرودین ماه آغاز می‌کند.

کانال تلگرام مووی پلات

به گزارش مووی پلات، امروز در صفحه اینستاگرام «نماوا» اعلام شده که به دلیل همزمانی با شب‌های احیا و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع)، سریال‌های «اکازیون» و «جنگل آسفالت» این هفته منتشر نمی‌شوند. طبق این خبر، قسمت سوم «جنگل آسفالت» روز یکشنبه 19 فروردین منتشر خواهد شد و قسمت سوم «اکازیون» روز چهارشنبه 22 فروردین. همچنین اعلام شده که برای حفظ حقوق مخاطبان سه روز اشتراک اضافه به کاربران اضافه خواهد شد.

نکته مهمی که در رابطه با این خبر وجود دارد این است که زمان انتشار قسمت جدید هیچ‌کدام از این دو مجموعه نام‌برده، ارتباطی با ایام سوگواری ندارد. همین مسئله هم باعث شده مخاطبان نسبت به عدم انتشار آن واکنش نشان دهند.

قسمت دوم سریال «جنگل آسفالت»، روز جمعه 10 فروردین همزمان با شب 19 ماه رمضان منتشر شد؛ درست در شب اول ایام سوگواری. با توجه به اینکه این سریال اصلا کمدی نیست، به طور طبیعی انتشار آن در ایام سوگواری هم هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما معلوم نیست علت عدم انتشار آن، چند روز پس از ایام سوگواری، چه دلیلی می‌تواند داشته باشد.

قسمت سوم سریال‌های اکازیون و جنگل آسفالت به بهانه ایام سوگواری پخش نمی‌شود.
سریال «جنگل آسفالت» سریالی درام و تلخ است که عدم پخش آن به دلیل ایام سوگواری با هیچ منطقی سازگاری ندارد.

نکته مهم‌تر اینکه حتی تلویزیون هم که سریال‌های کمدی‌اش را برای ایام سوگواری متوقف کرده بود، از روز چهارشنبه 15 فروردین قسمت اول سریال «نون خ 5» را روی آنتن می‌فرستد و پخش «مهمانی» هم از روز 16 فروردین از سر گرفته می‌شود. در این شرایط نماوا کماکان قصد دارد سوگواری را ادامه دهد.

مخاطبان زیر پست مرتبط با عدم انتشار «اکازیون» و «جنگل آسفالت» معترض شده‌اند. برخی به تغییر زمان پخش «جنگل آسفالت» اعتراض کرده نوشته‌اند: «جنگل آسفالت مگه طنزه که پخش نمی‌کنین؟» ، «جنگل آسفالت چه ربطی به سوگواری داره؟»، «شما خودتون می‌دونین ژانر سریالتون چیه؟»، «امشب شب قدر آخره. از فردا که دیگه خبری نیست. تا جمعه می‌خواین پخش نکنین؟»، «نکنه تو جنگل آسفالت، امیر جعفری و نوید محمدزاده استندآپ کمدی اجرا می‌کنن؟» بعضی‌ها علت این جابه‌جایی را به مسئله‌ای دیگر ربط داده نوشته‌اند: «حداقل بگین سریال حاضر نیست یا تدوین نشده. این که بهتره تا ربط بدین به سوگواری.»، «به خاطر اینکه مردم مجبور شن اشتراک بخرن دارین تغییر می‌دین؟» و …

بهرحال با توجه به خبر منتشر شده در پلتفرم نماوا، باید در روز یکشنبه 19 فروردین شاهد قسمت جدید «جنگل آسفالت» و روز پنجشنبه 22 فروردین شاهد قسمت جدید «اکازیون» باشیم. مگر اینکه با این حجم از اعتراض، پلتفرم نماوا تغییری در کنداکتورش ایجاد کند.

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *