نکاتی درباره عملکرد شبنم مقدمی در گیم‌شو «صداتو» | رهبر ارکستر

نکاتی درباره عملکرد شبنم مقدمی در گیم‌شو «صداتو» | رهبر ارکستر

گیم‌شو «صداتو» در فصل دوم خود در همان مسیری که در فصل اول در پیش گرفته بود جلو می‌رود، در این فصل ترکیب کمک‌کننده‌ها تغیر نکرده و شبنم مقدمی یکی از آن‌هاست که توانسته به نسبت بقیه عملکرد قابل توجه‌تری داشته باشد ذکر برخی نکات تکنیکی و تسلط او بر تمامی ترانه‌هایی که در برنامه اجرا می‌شود موجب شده تا مخاطبان نیز با او همراه بشوند.

به گزارش مووی پلات، موج واکنش های مثبت نسبت به عملکرد شبنم مقدمی همزمان با انتشار قسمت هفتم «صداتو» به اوج رسید. چرایی ستاره شدن او در این گیم‌شو در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

ترکیب صداتو | همراهان گیم شو «صداتو» اطلاع دارند که در هر قسمت از این مسابقه یک شرکت کننده حاضر است. او باید طی چند چالش، خواننده اصلی را تشخیص بدهد و صاحب جایزه نقدی شود. شبنم مقدمی به همراه محمد بحرانی، امیر مهدی ژوله و محسن شریفیان نیز در مقام کمک کننده، نکاتی را به شرکت کننده می گویند. گاهی موفق هستند و گاه فکت آن ها ، نادرست است.

گیم‌شو «صداتو» در فصل دوم یک ستاره دارد و آن شبنم مقدمی است.
شبنم مقدمی تلاش می‌کند نظرات درستی بدهد و شرکت‌کننده‌ را در مسیری صحیح هدایت کند.

قدرت تشخیص | قسمت هفتم «صداتو» عرصه درخشش شبنم مقدمی بود. او که پیش تر نیز در تشخیص خواننده اصلی از غیر اصلی توان خود را اثبات کرده بود، این بار کار را به حد اعلا رساند. به قول امیر مهدی ژوله «فکت های مقدمی ترسناک و معولا خیلی دقیق است!» این جمله ای است که او در میانه قسمت هفتم «صداتو» بیان کرد و جالب آن که حرفش در نهایت عینیت یافت. مقدمی در چالش اول، نکته ای درست را به شرکت کننده یادآور شد و بر اساس همین فکت، «ناخواننده» از مسابقه کنار رفت. جزئیات را اشاره نمی کنیم چون ممکن است تصمیم به تماشای مسابقه داشته باشید. همین قدر اشاره کافی است که فکت ها و انتخاب های بعدی مقدمی نیز همگی درست از آب درآمدند. اتفاق مهم تر، پافشاری او بر عدم خواننده بودن کسی بود که دیگران نسبت به او حس مثبت داشتند. مقدمی تا انتها بر این نظر ماند و عامل اصلی برنده شدن شرکت کننده شد. عملکرد خوب شبنم مقدمی باعث شد کاربران فضای مجازی او را تحسین کنند؛ اتفاقی که بارها شاهد آن بوده ایم.

گیم‌شو «صداتو» در فصل دوم یک ستاره دارد و آن شبنم مقدمی است.
تسلط شبنم مقدمی روی اکثر ترانه‌های اجرا شده در برنامه جالب توجه است.

تسلط به سوژه | در بخشی از قسمت اخیر «صداتو» یک خواننده، قرآن خواند. محسن کیایی (مجری) به خوانندگان بنام اشاره کرد که قاری قرآن بوده اند. بعد هم خاطره مشهور استاد محمدرضا شجریان را یادآور شد که در یک کشور خارجی، به جای نماینده غایب ایران، قرآن خوانده و جایزه گرفته است. شبنم مقدمی این خاطره را تکمیل کرد و نام قونیه را به زبان آورد. این دست اطلاعات است که یک کارشناس (کمک کننده) را وجاهت می بخشد. وانگهی، شبنم مقدمی اغلب ترانه ها و تصانیف را از حفظ است و آن ها را همراه با خوانندگان زمزمه می کند. نمی دانیم ریشه در علاقه شخصی دارد یا صرفا جهت مسابقه خود را مجهز کرده. هر چه باشد، یک امتیاز و ارزش افزوده برای او محسوب می شود.

گیم‌شو «صداتو» در فصل دوم یک ستاره دارد و آن شبنم مقدمی است.
شبنم مقدمی تعامل خوبی با دیگر کمک کننده‌ها دارد.

رفتارشناسی | باز هم از قسمت اخیر شاهد مثال می آوریم. شرکت کننده قسمت هفتم، با محسن کیایی شوخی کرد که چرا اذیت می کند و فلان … . شبنم مقدمی رندانه وارد بحث شد که «اون که اذیت می کنه این یکی محسنه». اشاره اش به محسن شریفیان بود و همین فضای مسابقه را سرخوش کرد. در قسمت های مختلف «صداتو» این دست رفتارها را از مقدمی دیده بودیم. مهم تر از آن، همراهی تحسین برانگیزش با شرکت کننده ها و نیز خواننده ها است. حاصل این همدلی خلق لحظات عاطفی-احساسی است که رنگی دیگر به مسابقه می بخشد.

گیم‌شو «صداتو» در فصل دوم یک ستاره دارد و آن شبنم مقدمی است.
کل‌کل‌ها شبنم مقدمی با محسن شریفیان و جنوبی صحبت کردن او از اتفاقات بامزه «صداتو» است.

آداب لهجه | و در نهایت به یک ویژگی دیگر شبنم مقدمی اشاره کنیم و آن تلاش برای صحبت با لهجه های مختلف است. می دانید که او در عرصه بازیگری بارها چالش لهجه را تجربه کرده و تحسین شده است. در «صداتو» نیز وقتی با محسن شریفیان هم کلام می شود، سراغ لهجه بوشهری می رود. در قسمت اخیر نیز با لهجه کاشانی با یک خواننده حرف زد. این ماجرا روی مهمی دارد: اقدام تحسین آمیز یک چهره مشهور برای احترام به اقوام مختلف کشور از طریق صحبت با لهجه آن ها… . «صداتو» مسابقه ای جذاب و محبوب است که پنج شنبه ها از طریق فیلیمو منتشر می شود. مصاف متفاوت شبنم مقدمی با این گیم شو، عامل جذابیت و اهمیت یافتن مضاعف آن است.

گیم شو «صداتو» به کارگردانی و تهیه‌‌کنندگی حامد جواد‌زاده از محصولات اختصاصی «فیلیمو»است که پنج‌شنبه‌ها منتشر می‌شود.

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

راز شعار تبلیغاتی برای «دیگه دیره واسه خاطره ساختن…» فاش شد | 03 /03 /03 «در انتهای شب» می‌آید

راز شعار تبلیغاتی برای «دیگه دیره واسه خاطره ساختن…» فاش شد | 03 /03 /03 «در انتهای شب» می‌آید

مدتی است عبارت تبلیغاتی « دیگه دیره واسه خاطره ساختن… ؛ 03 / 03 /03 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *