از کالکشن Star Wars: Battlefront Classic رونمایی شد

از کالکشن Star Wars: Battlefront Classic رونمایی شد

«اسپایر مدیا» به مناسبت بیستمین سالگرد عرضه یکی از بازی‌های جنگ ستارگان، از کالکشن Star Wars: Battlefront Classic رونمایی کرد.

کانال تلگرام مووی پلات

«اسپایر مدیا» به مناسبت بیستمین سالگرد عرضه بازی جنگ ستارگان، کالکشن جدیدی از مجموعه بازی‌های شوتر کلاسیک به نام Star Wars: Battlefront Classic را رونمایی کرده است. این کالکشن شامل نسخه‌های 2004 و 2005 این بازی‌هاست که برای طرفداران قدیمی دنیای جنگ ستارگان، صحنه‌های خاطره‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد.



کالکشن Star Wars: Battlefront Classic

کالکشن Star Wars: Battlefront Classic در ماه آینده منتشر خواهد شد و دو بازی اصلی Star Wars: Battlefront و Star Wars: Battlefront 2 را برای پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌کند. این کالکشن شامل حالت تک‌نفره هر دو بازی و حالت Galactic Conquest که یکی از محبوب‌ترین حالت‌های بازیکنان است، خواهد بود.

کالکشن Star Wars: Battlefront Classic

علاوه بر این، خریداران می‌توانند از بخش چندنفره بازی لذت ببرند که شامل نبردهای 64 نفره با پس‌زمینه جنگ ستارگان و انواع نقشه و قهرمانان اضافی است. همچنین، حالت Hero Assault برای اولین بار در تمام نقشه‌های زمینی در دسترس خواهد بود. این کالکشن امکان بازی دونفره و آفلاین با استفاده از حالت SplitScreen را نیز فراهم کرده و از سیستم کامل تروفی و اچیومنت نیز پشتیبانی می‌کند.

تاریخ عرضه Star Wars: Battlefront Classic Collection بر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن 5، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس در تاریخ 24 اسفند 1402 (14 مارس 2024) است.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

کمتر استودیویی را می‌توان یافت که بتواند با سابقه‌ی کپکام در بازی‌های مبارزه‌ای رقابت کند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *