بازی Persona 6 تغییرات بزرگی را تجربه خواهد کرد

بازی Persona 6 تغییرات بزرگی را تجربه خواهد کرد

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Persona 6 که هنوز به طور رسمی نام کامل او مشخص نیست، در مجلات و سایت‌های خارجی منتشر شده است.

کانال تلگرام مووی پلات

به نقل از سایت My Nintendo News، این اطلاعات را از یک کاربر که Reset Era Head on the Block نام دارد و قبلاً با نام Im a Hero Too شناخته می‌شد و سابقه خوبی در افشاگری‌های این نوع اطلاعات و اخبار داشت، ارائه شده است.



تغییرات بازی Persona 6

آنچه به انتشار رسیده این است که بازی جدید Persona مانند Final Fantasy Rebirth که به تازگی منتشر شد، به طور کامل یک اثر جهان‌باز نخواهد بود و به جای آن، یک تجربه نیمه جهان‌باز را ارائه خواهد داد. با توجه به این اطلاعات، بازی پرسونا 6 باری دیگر، در یک دبیرستان تنظیم خواهد شد و قرار است دارای پیوندهای اجتماعی روان‌تری باشد. کمپانی «Atlus» هنوز عنوان ششمین بازی پرسونا را معرفی نکرده، اما این اثر در حال حاضر، در دست توسعه است.

بازی Persona 6

به طور کلی، پیوندهای اجتماعی در بازی بعدی بسیار سیال‌تر خواهند بود، به این معنی که شما می‌توانید بیشتر تعامل کنید و بیشتر چیزها زمان‌بندی ندارند و این قسمت اصلی و بزرگی از مجموعه است. Persona دو عنصر دارد: دبیرستان و پیوندهای اجتماعی. این قسمت هرگز عوض نمی‌شود و فقط جزئیات سیستم‌ها تغییر خواهند کرد.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

کمتر استودیویی را می‌توان یافت که بتواند با سابقه‌ی کپکام در بازی‌های مبارزه‌ای رقابت کند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *