پلفرم استیم رکورد تعداد عرضه بازی در یک سال میلادی را شکست

پلفرم استیم رکورد تعداد عرضه بازی در یک سال میلادی را شکست

اخیراً طی گزارشی از وب‌سایت «SteamDB»، مشخص شد که پلتفرم استیم رکورد تعداد عرضه بازی در یک سال میلادی را با انتشار بیش از 14 هزار عنوان شکست.

کانال تلگرام مووی پلات

به گزارش وب‌سایت «SteamDB» که در زمینه تحلیل فروشگاه دیجیتالی «استیم» فعالیت می‌کند، آماری از تعداد بازی‌های منتشر شده در سال 2023 را اعلام کرد که نشان می‌دهد بیش از 14 هزار بازی مختلف در این فروشگاه دیجیتالی عرضه شد. این رقم به عنوان یک رکورد بزرگ برای فروشگاه دیجیتالی شرکت «ولو» در نظر گرفته می‌شود.



پلتفرم استیم رکورد تعداد عرضه بازی در یک سال میلادی را شکست

اطلاعات اعلام شده توسط «SteamDB» نشان می‌دهد که تعداد بازی‌های منتشر شده در پلتفرم Steam در سال 2023 به 14535 عنوان رسیده که نسبت به سال گذشته، تقریبا دو هزار بازی افزایش یافته است. همچنین، طبق آمار شرکت «سیرکانا»، تعداد 2360 بازی روی کنسول نینتندو سوییچ در سال 2023 منتشر شده که این پلتفرم با بیش از 12 هزار بازی کمتر، به عنوان نزدیکترین رقیب استیم محسوب می‌شود.

در این زمینه، «استیم» توانسته در چهار سال گذشته، تعداد محصولات جدید خود را بیشتر از 6 هزار عدد افزایش دهد. این افزایش به حدی است که اگر همین روند ادامه داشته باشد، امکان دارد تا در سال 2024 بیش از 29 هزار بازی جدید در استیم عرضه شود.

پلتفرم استیم

باید توجه داشت که بخشی از این محصولات جدید، از ابزارهای توسعه بازی‌سازی به دست آمده‌اند. همچنین، تعداد زیادی از این بازی‌های جدید، از کیفیت پایینی برخوردارند که در چند سال اخیر تعداد آن‌ها بسیار بالا رفته است و باعث شده که انتقادات زیادی از طرف بازیکنان وارد شود. این انتقادات بیشتر به خاطر مدیریت ضعیف در کیفیت‌سنجی محصولات بوده و خواستار ایجاد تغییراتی در استیم شده‌اند تا انتشار بازی‌های نامناسب محدود شود.

به همین دلیل، عده‌ای از بازیکنان نیز نسبت به عملکرد نینتندو نیز انتقاداتی داشته و معتقد بوده‌اند که تعداد زیادی از بازی‌های منتشر شده روی نینتندو سوییچ کیفیت کافی را ندارند و نباید به این پلتفرم انتقال پیدا کنند.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

کمتر استودیویی را می‌توان یافت که بتواند با سابقه‌ی کپکام در بازی‌های مبارزه‌ای رقابت کند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *