از بازیگران فصل چهارم سریال The Witcher رونمایی شد

از بازیگران فصل چهارم سریال The Witcher رونمایی شد

اخیراً خبری مبنی بر معرفی بازیگران فصل چهارم سریال The Witcher منتشر شده است که طرفداران این سریال را بیش از پیش ترغیب به دیدن این فصل می‌کند.

کانال تلگرام مووی پلات

به‌روزرسانی جدید برای فصل چهارم سریال فانتزی ویچر منتشر شده که در آن «لیام همسورث» به عنوان «گرالت» جدید تلویزیون حضور خواهد داشت. ویچر یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های فانتزی حال حاضر محسوب می‌شود که بر اساس داستان‌هایی از «آندره‌ ساپکوفسکی» ساخته شده است. این مجموعه، اولین‌بار توسط شبکه‌ نتفلیکس در سال 2019 به تلویزیون آمد و «هنری کویل» در نقش «گرالت» از ریویا حضور داشت.



فصل چهارم سریال The Witcher

با توجه به افت کیفیت چشمگیر این مجموعه و عدم تطابق با خط داستانی اصلی، «هنری کویل» تصمیم به جدایی از طرح گرفت. پس از آن، «لیام همسورث» به عنوان جایگزین او در فصل چهارم این مجموعه حضور خواهد داشت و نقش «گرالت» را ایفا خواهد کرد.

طبق گزارش‌های اخیر، بازیگران جدیدی مانند «شارلتو کوپلی»، «جیمز پیورفوی» و «دنی وودبرن» نیز در این فصل به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند. آن‌ها به ترتیب نقش‌های «لئو بونهارت»، «اسکلن» و «زولتان» را بازی خواهند کرد.

فصل چهارم سریال The Witcher

هرچند فصل سوم ویچر به عنوان پایان کار «هنری کویل» مورد توجه قرار گرفت؛ اما با بازخوردهای منفی مخاطبان و نقدهای شدید، مجموعه به مشکل خورد. نقد اصلی به عدم وفاداری به دنیای اصلی داستان و شخصیت‌ها بود. فرآیند تولید و فیلمبرداری فصل چهارم ویچر از بهار امسال آغاز شده و منتظریم که واکنش‌ها به ایفای نقش «لیام همسورث» به عنوان «گرالت» چگونه خواهد بود.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

مروری بر جا به جایی بازیگران نقش‌های کلیدی فصل دوم و سوم «سرزمین مادری» | تعویض‌های آقا کمال جواب داد؟

مروری بر جا به جایی بازیگران نقش‌های کلیدی فصل دوم و سوم «سرزمین مادری» | تعویض‌های آقا کمال جواب داد؟

حاشیه‌های توقیف سریال «سرزمین مادری» در زمان پخش اولیه ، پیامدهای بسیاری داشت تا جاییکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *