اعلام وضعیت ساخت The Batman Part II از زبان جفری رایت - گیمفا

اعلام وضعیت ساخت The Batman Part II از زبان جفری رایت

جفری رایت در تازه‌ترین صحبت‌های خود از وضعیت پروسه تولید فیلم مورد انتظار The Batman Part II پرده برداشته است.

کانال تلگرام مووی پلات

سال ۲۰۲۵ میلادی زمانی رویایی برای هواداران و دوست داران دی‌سی خواهد بود. زیرا نه تنها فاز نخست دنیای سینمایی جدید دی‌سی که رهبری آن بر عهده جیمز گان و پیتر سفران می‌باشد، با اکران فیلم Superman: Legacy (سوپرمن: میراث) رسماً آغاز خواهد شد، بلکه در سمت دیگر ماجرا شاهد اکران دنباله مورد انتظاری تحت عنوان The Batman: Part II (بتمن: قسمت دوم) به کارگردانی مت ریوز و نقش آفرینی رابرت پتینسون نیز خواهیم بود که از حال و هوایی تیره و تاریک و واقع گرایانه بهره برده است. در اصل برای نخستین‌بار در تاریخ سینما، در ۱ سال به صورت همزمان شوالیه تاریکی و سوپرمن بر پرده سینما ورود خواهند کرد.

با این حال علی‌رغم این که جیمز گان پروسه تولید فیلم سوپرمن را به راه انداخته اما در سمت دیگر ماجرا بازیگران دنباله فیلم بتمن حتی فیلم‌نامه آن را نیز دریافت نکرده‌ند. زیرا جفری رایت بازیگر ایفاگر نقش جیمز گوردون در مصاحبه با خبرگزاری ورایتی اعلام کرده که:

من هنوز فیلم‌نامه را مطالعه نکرده‌ام؛ زیرا در اصل چیزی از سوی عوامل به دست من نرسیده و منتظر هستم. ولی به شما می‌گویم که در اسرع وقت زمانی که فیلم‌نامه به دست من برسد، با شما تماس برقرار می‌کنم.

او در ادامه با شوخی اعلام کرد که در اولین فرصت یک نسخه کپی از فیلم‌نامه را برای اعضای ورایتی اراسل خواهد کرد. زیرا این پروسه به حدی طولانی شده که حتی موهای مت ریوز نیز بلند شده است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این دنباله در دسترس نبوده و تنها می‌دانیم که مجموعه تلویزیونی The Penguin (پنگوئن) با نقش آفرینی کالین فارل پلی ارتباطی بین فیلم‌های اول و دوم بوده و زمینه را برای اتفاقات مرگبار جدیدی در شهر گاتهام مهیا خواهد کرد.

فیلم The Batman Part II برای اکران در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱مهر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *