انتشار پوسترهای فیلم IF با حضور رایان رینولدز - گیمفا

انتشار پوسترهای فیلم IF با حضور رایان رینولدز

پوسترهای فیلم فانتزی و جذاب IF ساخته جان کرازینسکی و نقش آفرینی رایان رینولدز منتشر شده که موجودات عجیب و غریبی را شامل می‌شود.

کانال تلگرام مووی پلات

یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های امسال هالیوود به ساخته جدید جان کرازیسنکی تحت عنوان IF (اگر) در ژانر فانتزی و کمدی مربوط می‌شود که میزبان حضور بازیگران مطرح و شناخته شده‌ای همچون جرج کلونی، فیبی والر-بریج، بردلی کوپر و رایان رینولدز بوده و خود شخص جان کرازیسنکی نیز در کنار کارگردانی و نویسندگی، صداپیشگی یکی از شخصیت‌های آن را بر عهده گرفته است. اثری مورد انتظار که پوسترهای جدیدی را دریافت کرده است.

فیلمی حول محور پدر و دختری که با موجوداتی خیالی روبرو می‌شوند؛ موجوداتی که در حال فراموشی توسط کودکان بوده و حال آن‌ها وظیفه پیدا می‌کنند تا ماجراجویی هیجان انگیزی را آغاز کرده و به این موجودات کمک نمایند تا در خاطرات باقی بمانند.

در ادامه می‌توانید پوسترهای زیبا این فیلم را مشاهده نمایید.

فیلم IF برای اکران در تاریخ ۱۷ مه (۲۸ اردیبهشت) برنامه ریزی شده است.

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *