بازیگر فیلم «انگل» خودکشی کرد

بازیگر فیلم «انگل» خودکشی کرد

«لی سون کیون»، بازیگر کره‌ای که برای ایفای نقش در فیلم «انگل» برنده جایزه اسکار 2020 شد، صبح روز چهارشنبه درگذشت. او 48 سال داشت.

کانال تلگرام مووی پلات

گزارش شده جسد وی در یک ماشین در پارک مرکزی سئول پیدا شد. پلیس پس از اینکه خانواده لی مدعی شدند که او یادداشتی برای خودکشی نوشته و اوایل روز چهارشنبه خانه را ترک کرده بود، به دنبال او بود.

لی اخیرا به دلیل استفاده غیرقانونی مواد مخدر تحت بازجویی پلیس قرار گرفته بود. آژانس پلیس متروپولیتن اینچئون کره جنوبی درباره لی و هفت نفر دیگر به اتهام مصرف مواد مخدر تحقیق کرده بود. لی مدعی شد که قربانی باج‌گیری توسط شخص دیگری شده است و گفته می‌شود که صدها هزار دلار به دلیل اخاذی از دست داده است.

به گزارش یونهاپ، پلیس سه بار، تا شنبه گذشته، لی را به اتهام استفاده از ماری جوانا و سایر مواد مخدر در خانه مهماندار یک بار در سئول چندین بار در اوایل امسال بازجویی کرد. او ادعا کرد که فریب خورده است و نمی دانست چه چیزی می گیرد.

لی سون کیون، بازیگر صاحب‌نام کره‌ای

لی سون کیون در سال 1974 در سئول کره جنوبی متولد شد. او در سال 1995 با بازی در سریال تلویزیونی «مدرسه» به بازیگری حرفه‌ای روی آورد. او در دهه‌های 2000 و 2010 در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متعددی بازی کرد و به یکی از بازیگران محبوب کره‌ای تبدیل شد.

در سال 2020، لی با بازی در فیلم «انگل» به شهرت جهانی رسید. این فیلم برنده چهار جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اصلی و فیلم بین‌المللی شد. لی برای بازی در این فیلم نامزد جایزه انجمن بازیگران فیلم شد.

کانال تلگرام مووی پلات

لی پس از «انگل» در سریال «دکتر مغز» از شبکه Apple TV+ بازی کرد و نامزد جایزه امی بین‌المللی بهترین بازیگر مرد شد. او همچنین در فیلم‌های «پروژه سکوت» و «خواب» بازی کرد که هر دو در جشنواره فیلم کن امسال حضور داشتند.

مرگ لی سون کیون، ضایعه‌ای بزرگ برای سینمای کره جنوبی است. او یکی از بازیگران صاحب‌نام و محبوب این کشور بود که نقش‌آفرینی‌های ماندگاری در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی از خود به جا گذاشت.

منبع : magtech.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

مروری بر جا به جایی بازیگران نقش‌های کلیدی فصل دوم و سوم «سرزمین مادری» | تعویض‌های آقا کمال جواب داد؟

مروری بر جا به جایی بازیگران نقش‌های کلیدی فصل دوم و سوم «سرزمین مادری» | تعویض‌های آقا کمال جواب داد؟

حاشیه‌های توقیف سریال «سرزمین مادری» در زمان پخش اولیه ، پیامدهای بسیاری داشت تا جاییکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *