تریلر انیمه Great Pretender منتشر شد

تریلر انیمه Great Pretender منتشر شد

صبح امروز، پلتفرم محبوب «نتفلیکس»، تریلر انیمه Great Pretender را منتشر کرد. این انیمه هیجان‌انگیز، به زودی در سال 2024 پخش می‌شود.

کانال تلگرام مووی پلات

Great Pretender با یک انیمه جدید به نام Great Pretender: Razbliuto بازمی‌گردد. شرکت‌های «Crunchyroll» و «Sony Pictures Entertainment»، برنامه‌ای را برای نمایش محدود ویژه این انیمه در سینماهای ایالات متحده در سال آینده اعلام کرده‌اند.



تریلر انیمه Great Pretender به صورت رسمی منتشر شد

این انیمه دنباله سریال انیمیشنی «Great Pretender» است که فصل‌های قبلی آن در نتفلیکس پخش شده بود. همچنین سریال اصلی انیمیشن به شدت مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. صبح امروز، تریلر انیمه متظاهر بزرگ منتشر شد که نشان می‌دهد این انیمه مانند سری‌های قبلی خود بسیار هیجان‌انگیز و جذاب خواهد بود.

در انیمه Great Pretender: Razbliuto، یک کلاهبردار جدید به نام «Razbliuto» معرفی می‌شود که با نقشه‌های خود سایر کلاهبرداران را هدف قرار می‌دهد و با ماجراجویی‌های جدیدی منجر می‌شود.

Crunchyroll و Sony Pictures Entertainment اعلام کرده‌اند که Great Pretender: Razbliuto در تاریخ 9 و 10 ژانویه 2024 (19 و 20 دی 1402) در سینماهای انتخاب شده در ایالات متحده به نمایش در خواهد آمد. آثار Great Pretender: Razbliuto ، Crunchyroll و Sony Pictures Entertainment از ژانر اکشن و ماجراجویی کاملاً جدیدی برخوردار هستند.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *