تصویر جدیدی از انیمیشن X-Men ’97 منتشر شد

تصویر جدیدی از انیمیشن X-Men ’97 منتشر شد

تازه‌ترین تصویری از انیمیشن X-Men ’97 که یک اثر سریالی است توسط استودیوی مارول منتشر شده است که شخصیت‌های مختلف را نشان می‌دهد.

کانال تلگرام مووی پلات

سریال انیمیشنی X-Men: The Animated Series در دهه 90 میلادی به مدت پنج فصل پخش شد و توانست توجه فراوانی را به خود جلب کند. حالا برنامه دنباله‌ای با عنوان سریال X-Men ’97 قرار است به زودی از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود.



تصویر جدیدی از انیمیشن X-Men ’97 منتشر شد

این سریال انیمیشنی جدید قرار است داستان‌های انیمیشن سریالی اصلی را ادامه دهد و همچنین کتاب کمیکی نیز به همراه آن تولید و منتشر شود. نخستین نسخه از این کتاب کمیک قرار است در ماه آینده منتشر شود و در حال حاضر تصویری از آن منتشر شده که این کتاب کمیک به دنبال اتفاقات انیمیشن سریالی اصلی را نشان می‌دهد و در قالب پنج جلد، رویدادهایی را که به انیمیشن سریالی X-Men ’97 منجر شد، به تصویر می‌کشد.

انیمیشن X-Men ’97

نویسنده این کمیک، «استیو فاکسی» بوده و «سالوا اسپین» نیز وظیفه ترسیم آن را بر عهده داشته است. پخش انیمیشن سریالی X-Men ’97 از تاریخ 20 مارس سال 2024 از سرویس آنلاین دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و شخصیت‌هایی مانند ولورین، استورم، روگ، بیست، سایکلاپس، جین گری و دیگران نیز در آن حضور دارند.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *