«تل‌ماسه ۲» 10 روزه نیم میلیارد دلاری شد!

«تل‌ماسه ۲» 10 روزه نیم میلیارد دلاری شد!

فیلم “تل ماسه 2” با فروش جهانی 494.7 میلیون دلاری، به یک نقطه عطف جدید دست یافته و از فروش کل فیلم نخست این مجموعه که 433 میلیون دلار بود، پیشی گرفته است. از این رقم فروش، 208 میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و 289.4 میلیون دلار در سطح بین المللی بوده است.

کانال تلگرام مووی پلات

پیش بینی می شود که این فیلم به زودی از مرز 500 میلیون دلار فروش جهانی عبور کند، رقمی که کمتر فیلمی در دوران پسا همه گیری کرونا به آن دست یافته است. با این موفقیت، “تل ماسه 2” هم اکنون پرفروش ترین فیلم سال 2024 در گیشه های داخلی و جهانی لقب گرفته است.

این فیلم تنها پس از 10 روز اکران، از فروش کل فیلم نخست مجموعه که 108 میلیون دلار بود، پیشی گرفت. محبوبیت “تل ماسه 2” در کشورهایی مانند چین با 36 میلیون دلار فروش، بریتانیا 32.8 میلیون دلار، آلمان 25 میلیون دلار، فرانسه 24.9 میلیون دلار و استرالیا 15.6 میلیون دلار بیشتر بوده است.

در آخر هفته گذشته، فروش فیلم در سالن های ایمکس نیز از مرز 100 میلیون دلار گذشت و به هفتمین فیلمی تبدیل شد که سریع ترین رکورد رسیدن به این نقطه عطف را به نام خود ثبت کرد.

برادران وارنر و لجندری انترتینمنت با بودجه 190 میلیون دلاری، تهیه کنندگی و سرمایه گذاری این فیلم را برعهده داشته و حدود 100 میلیون دلار دیگر نیز برای تبلیغات آن هزینه کرده اند. داستان این فیلم بخش دوم از رمان معروف “تل ماسه” اثر فرانک هربرت را که در سال 1965 منتشر شد، دنبال می کند و به ماجراجویی های پل آتریدیس به ایفای تیموتی شالامه در جستجوی امنیت پس از خیانت اعضای سلطنتی علیه خانواده اش می پردازد. آستین باتلر، فلورانس پیو، کریستوفر والکن، زندایا، ربکا فرگوسن، جاش برولین و استلان اسکارسگارد از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع : magtech.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *