جشنواره فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۴ با تمرکز بر فیلم‌های جهانی برگزار می‌شود

جشنواره فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۴ با تمرکز بر فیلم‌های جهانی برگزار می‌شود

جشنواره فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۴، که از 4 تا 15 ژانویه در کالیفرنیا برگزار می‌شود، امسال با تمرکز بر فیلم‌های جهانی برگزار خواهد شد.

کانال تلگرام مووی پلات

از جمله فیلم‌های مهمی که در این جشنواره به نمایش در خواهند آمد، می‌توان به «یک نگاه از طریق لنز»، فیلمی درباره زندگی فیلمبردار برنده جایزه اسکار فیلیپ روسلوت، و «همه چیز درباره لکوفسکی‌ها»، فیلمی از کارگردان تازه‌کار آدام بریر، اشاره کرد. این جشنواره با فیلم «همسران سابق»، به کارگردانی نوح پریتسکر، در روز ۱۳ ژانویه به پایان خواهد رسید.

علاوه بر این، جشنواره امسال تمرکز ویژه‌ای بر فیلم‌های کره‌ای خواهد داشت. فیلم‌های «تار عنکبوت»، «خدمتکار»، «خاطرات قتل» و «قطار بوسان» از جمله فیلم‌های کره‌ای‌ای هستند که در این جشنواره به نمایش در خواهند آمد.

برنامه جشنواره امسال همچنین شامل چندین چهره برجسته سینمایی از جمله جیفری رایت، گرتا گرویگ، اریک روت، کری مولیگان، کیلین مورفی، اما استون و کولمان دیموندو خواهد بود که به عنوان برندگان جوایز جشنواره معرفی خواهند شد.

جشنواره فیلم پالم اسپرینگز یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم در جهان است که به معرفی فیلم‌های جدید و استعدادهای نوظهور کمک می‌کند.

منبع : magtech.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *