خداحافظی بازیگران زن از دنیای بازیگری ادامه دارد | مرجانه گلچین حرفه بازیگری را کنار گذاشت

خداحافظی بازیگران زن از دنیای بازیگری ادامه دارد | مرجانه گلچین حرفه بازیگری را کنار گذاشت

طی یکسال و اندی گذشته تعدادی بازیگر زن از دنیای بازیگری خداحافظی کردند و حالا مرجانه گلچین هم به جمع این بازیگران اضافه شد، او با انتشار ویدیویی کناره‌گیری خود از این عرصه را بعد از 46 سال فعالیت مستمر اعلام کرد.

کانال تلگرام مووی پلات

به گزارش مووی پلات، مرجانه گلچین بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در سن 55 سالگی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. گلچین که متولد دوم اسفند 1347 است از سال 1364 و از سن 17 سالگی فعالیت خود را به عنوان بازیگر در عرصه تصویر با بازی در سریال خاطره‌انگیز «آینه» شروع کرد. او بعد از نزدیک به چهار دهه فعالیت مستمر در سینما و تلویزیون شامگاه جمعه دهم فروردین ماه با انتشار ویدیویی اعلام کرد که دیگر در این عرصه فعالیتی نخواهد داشت .

گلچین در این رابطه گفت : «مدتی بود که برای گرفتن تصمیمی خیلی با خودم کلنجار می‌رفتم. تصمیمی که برای خودم ناگوار است و پس از ۴۶ سال کار کردن در یک حرفه خداحافظی خیلی سخت است. من از بچگی این کار را شروع کردم و با این حرفه رشد کردم و بزرگ شدم و به این سن رسیدم و دل کندن ازش سخته اما تصمیمی بود که باید گرفته می شد. شما مخاطبان خانواده دوم من بودید و دلم برای تک تک شما خیلی تنگ می‌شود.»

مرجانه گلچین از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.
مرجانه گلچین همراه با ابوالفضل پور عرب در نمایی از فیلم «بی‌قرار»

مرجانه گلچین طی سال‌ها فعالیت خود در عرصه بازیگری در نزدیک به 30 سریال تلویزیونی ، 20 فیلم سینمایی و 4 سریال خانگی به ایفای نقش پرداخت. او بیشتر به عنوان بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌های درام و ملودرام بازی می‌کرد، اما از سال 1387 با بازی در سریال «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران مسیر بازیگری‌اش تغییر کرد و پا به عرصه کارهای کمدی گذاشت و به عنوان یک کمدین زن فعالیت خود ادامه داد.

مرجانه گلچین در طول سال‌ها فعالیت خود با کارگردانانی چون کیانوش عیاری، پوران درخشنده، داود میرباقری، سامان مقدم، رضا عطاران ، محمد مهدی عسگر‌پور، سعید آقاخانی و…. همکاری کرده است.

طی یکسال و اندی اخیر  علاوه بر مرجانه گلچین بازیگران زن دیگری چون هنگامه قاضیانی، افسانه بایگان و مهتاب‌نصیرپور نیز از دنیای بازیگری خداحافظ کرده بودند.

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *