فیلم captain america brave new world

شخصیت باکی بارنز در فیلم Captain America: Brave New World حضور نخواهد داشت

فیلم Captain America: Brave New World بدون حضور شخصیت سرباز زمستانی و زیمو خواهد بود.

 

آنتونی مکی که در آینده دنیای سینمایی مارول قرار است به عنوان کاپیتان آمریکا جدید نقش‌آفرینی کند و اولین حضور او در فیلم Captain America: Brave New World رقم خواهد خورد، به تازگی تأیید کرده که یکی از بزرگترین عناصر فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» یعنی شخصیت باکی بارنز در این فیلم تازه حضور نخواهد داشت.

کانال تلگرام مووی پلات

اتفاقات فیلم Avengers: Endgame و همچنین سریال The Falcon & The Winter Soldier از سرویس آنلاین دیزنی پلاس به نحوی بودند که سبب شدند تا آنتونی مکی از این پس کاپیتان آمریکا دنیای سینمایی مارول باشد ولی به نظر می‌رسد که او در این فیلم تازه در کنارش شخصیت باکی بارنز با بازی سباستین استن را نخواهد داشت.

علاوه بر عدم حضور سباستین استن در این اثر سینمایی، آنتونی مکی همچنین آشکار کرده که شخصیت زیمو با بازی دنیل برول نیز قرار نیست در این فیلم تازه حضور داشته باشد. این سه نفر قبلا در سریال «فالکون و سرباز زمستانی» در کنار یکدیگر حضور داشتند و توانستند داستانی مهیج و جذاب را برای مخاطبان به ارمغان بیاورند.

در فیلم تازه «کاپیتان آمریکا» که چهارمین فیلم در این مجموعه به شمار می‌رود، دنی رامیرز قرار است نقش واکین تورس را بازی کند که فالکون جدید است و شیرا هاس نیز نقش ابرقهرمانی به نام سابرا را بازی می‎‌کند. کارل لامبلی نیز بار دیگر در نقش آیزایا بردلی در این فیلم حضور خواهد داشت. لیو تایلر نیز پس از ۱۶ سال بار دیگر نقش بتی راس را بازی خواهد کرد.

فیلم Captain America: Brave New World در تاریخ ۱۴ فوریه سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *