فروش جهانی وانکا از 600 میلیون دلار عبور کرد

فروش جهانی وانکا از 600 میلیون دلار عبور کرد/ مادام وب با افتتاحیه ضعیف در رتبه دوم

در این هفته شاهد اتفاقات جالبی در گیشه بودیم. فیلم وانکا به فروش فوق‌العاده‌ای دست یافت، فیلم مادام وب نیز با استقبالی ضعیف روبرو شد و فیلم باب مارلی: یک عشق غافلگیری بزرگی را رقم زد.

کانال تلگرام مووی پلات

در ادامه به بررسی جزئیات این اخبار می‌پردازیم:

وانکا به کارگردانی پل کینگ و با بازی تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا، از 600 میلیون دلار فروش جهانی عبور کرد. این فیلم که در 74 کشور اکران شده، در کره جنوبی عملکردی فوق‌العاده داشته و با عبور از رکورد “برادران سوپر ماریو” و “مینیون‌ها: ظهور گرو”، 16.3 میلیون دلار در طول سه هفته فروخته است.

مادام وب، دیگر فیلم پرفروش این هفته، با بازی داکوتا جانسون در نقش یک شخصیت مارول کمتر شناخته شده، در 61 بازار بین‌المللی 25.7 میلیون دلار فروخت و در 29 کشور به رتبه اول رسید. با این حال، افتتاحیه داخلی این فیلم در ایالات متحده با 25.8 میلیون دلار، آن را در رتبه آخر افتتاحیه‌های فیلم‌های سونی و مارول قرار می‌دهد. “مادام وب” همچنین کمترین امتیاز “راتن تومیتوز” را در میان تمامی فیلم‌های این دو استودیو دریافت کرده است.

باب مارلی: یک عشق فیلم موزیکالی به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین، با افتتاحیه 80 میلیون دلاری در جهان به شکل چشم‌گیری ظاهر شد . این فیلم در 47 بازار بین‌المللی به رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های ژانر بیوگرافی در افتتاحیه پس از “رپسودی بوهمی” رسید.

منبع : magtech.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *