فیلمبرداری فیلم Sonic the Hedgehog 3 تمام شد

فیلمبرداری فیلم Sonic the Hedgehog 3 تمام شد

به گفته ستاره فیلم Sonic the Hedgehog 3 ، یعنی «جیمز مارسدن»، شب گذشته، فیلمبرداری این اثر سینمایی لایو اکشن، به اتمام رسیده است.

کانال تلگرام مووی پلات

«جیمز مارسدن» که در دو فیلم قبلی سونیک نیز بازی کرده بود و نقش کلانتر «گرین هیلز» یعنی «تام واچوفسکی» و پدر انسانی سونیک را ایفا کرده بود، به تازگی گفت که فیلمبرداری سومین فیلم سونیک و این مجموعه، به پایان رسیده است.



فیلمبرداری فیلم Sonic the Hedgehog 3 به اتمام رسید

با توجه به موفقیت دو فیلم قبلی، انتظارات و هیجان برای این فیلم جدید بسیار زیاد است. «جیمز مارسدن»، شب گذشته در یک مصاحبه اظهار کرد:

بله، ما به تازگی فیلمبرداری فیلم سونیک 3 را به پایان رساندیم. در واقع، ما به محل فیلمبرداری فیلم Deadpool نیز نزدیک بودیم.

در سونیک خارپشت 3 ، «جیسون شوارتز» در نقش سونیک و «جیم کری» در نقش «دکتر رباتنیک» حضور دارند. این صحبت‌ها همچنین نشان می‌دهد که «جیمز مارسدن» قصد دارد نقشش را به عنوان «سایکلاپس» در فیلم جدید ددپول یا همان Deadpool & Wolverine بازی کند.

فیلم Sonic the Hedgehog 3

در حال حاضر داستان فیلم سونیک خارپشت 3 مشخص نیست، اما احتمالاً شخصیت محبوبی مانند Shadow the Hedgehog نیز در این فیلم حضور داشته باشد. لایو اکشن Sonic the Hedgehog 3 ، در تاریخ 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) میلادی روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *