مایکل فاسبندر و کیت بلانشت به فیلم جدید استیون سودربرگ پیوستند

مایکل فاسبندر و کیت بلانشت به فیلم جدید استیون سودربرگ پیوستند

«کیت بلانشت» و «مایکل فاسبندر» به عنوان بازیگران اصلی در فیلم جدید استیون سودربرگ حضور دارند و نقش‌های اصلی را ایفا خواهند کرد.

کانال تلگرام مووی پلات

«سودربرگ» به همراه «دیوید کئوپ» در این پروژه همکاری می‌کنند. این تیم جدیدترین تیم همکاری بین کارگردان و نویسنده است که فیلم مهیج Presence را در جشنواره فیلم ساندنس رونمایی می‌کند.



حضور مایکل فاسبندر و کیت بلانشت در فیلم جدید استیون سودربرگ

به نظر می‌رسد «سودربرگ» تا حد زیادی خود را با افرادی احاطه کرده که قبلاً با آنها همکاری داشته است. «کیت بلانشت» در فیلم نوآر خود به نام The Good German در سال 2006 و همچنین در فیلم Ocean’s 8 که او تهیه‌کننده آن بود و بخشی از فرانچایز اوشن 11 بود، نقش آفرینی کرد.

از سوی دیگر، «مایکل فاسبندر» در فیلم Haywire ظاهر شد که یک فیلم اکشن به کارگدانی «سودربرگ» بود و حول محور مبارزه MMA «جینا کارانو» ساخته شد. همچنین، «دیوید کوپ» و «استیون سودربرگ» قبلاً فیلم کیمی را ساخته بودند، یک فیلم هیجان‌انگیز که «زوئی کراویتز» در آن نقش آفرینی کرد و در دوران همه‌گیری کرونا ساخته شد.

CAA مسئولیت نمایندگی نویسندگانی همچون Koepp و Blanchett را بر عهده دارد. این آژانس همچنین نماینده نویسنده پارک ژوراسیک بوده و توسط «میمن گرینسپن» و بازیگران RGM نیز نمایندگی می‌شود. همچنین، Sugar23 و Lichter Grossman مسئولیت نمایندگی «سودربرگ» را بر عهده دارند.

Black Bag، جدیدترین پروژه‌ای است که در دو هفته اخیر وارد هالیوود شد. «رایان کوگلر» با یک ژانر هیجان‌انگیز که »مایکل بی جردن» در آن نقش ایفا می‌کند، آماده است. همچنین، «دنی بویل» و «الکس گارلند» برای سه‌گانه‌ای از دنباله فیلم زامبی کلاسیک خود، یعنی 28 Days Later کار می‌کنند که استودیوها و پخش‌کننده‌ها در حال بررسی بودجه خود برای این پروژه هستند.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *