مشکلات فنی اکران فیلم میلاد کیمرام را به تاخیر انداخت | محمد عسگری : «آسمان غرب» از 28 اسفند وارد چرخه اکران می‌شود

مشکلات فنی اکران فیلم میلاد کیمرام را به تاخیر انداخت | محمد عسگری : «آسمان غرب» از 28 اسفند وارد چرخه اکران می‌شود

فیلم سینمایی «آسمان غرب» با محوریت زندگی شهید شیرودی به دلیل مشکلات فنی با چند روز تاخیر و از روز دوشنبه 28 اسفندماه به چرخه اکران نوروز اضافه می‌شود.

کانال تلگرام مووی پلات

به گزارش مووی پلات، فیلم سینمایی «اسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری قرار بود همراه با دیگر فیلم‌های نوروزی اکران خود را از چهارشنبه 23 اسفندماه در سینماهای سراسر کشور آغاز کند، اما وجود برخی مشکلات فنی موجب شد این اتفاق نیفتاد و اکران آن چند روزی به تعویق بیافتد.

محمد عسگری در گفت و گو با ایسنا درباره مشکلاتی که منجر به تعویق چند روزه اکران فیلمش شده است گفته است :«با توجه به اینکه در نظر داشتیم فیلم را کوتاه کنیم بخشی از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای این فیلم باقی مانده است و ما در تلاشیم تا روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه به چرخه اکران اضافه شود. به هر حال باید فیلم برای اکران آماده شود. برخی کارهای هنری زمان‌بر است کارهای جلوه‌های ویژه رایانه‌ای باید در پروسه‌ای شکل بگیرد و به نظرم تا دوشنبه تمام و اکران می‌شود.»

فیلم «آسمان غرب» با محوریت زندگی شهید علی اکبر شیرودی از 28 اسفند وارد چرخه اکران نوروزی می‌شود.
امیر حسین آرمان و میلاد کیمرام در نمایی از فیلم «آسمان‌غرب»

عسگری درباره اینکه آیا فیلمش با اقبال عمومی مخاطبان مواجه خواهد شدیا خیر عنوان کرده : «هر فیلمی مخاطب خاص خود را دارد. «آسمان غرب» یک فیلم اکشن است که حرف‌هایی برای گفتن دارد. درست است که در این سال‌ها غالب مخاطبان را به گونه‌ای تربیت کرده‌اند که میل‌شان به سمت فیلم‌های کمدی است اما فیلم‌های اکشن در سینمای دنیا هم از مخاطبان زیادی برخوردار است و امیدوارم این فیلم را هم مردم ببینند و بپسندند.»

فیلم سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد.

این فیلم روایتی از دلاورمردی‌های خلبان علی‌اکبر شیرودی، سروان سوپرکبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روزهای نخست و غافلگیرانه جنگ در غرب کشور را به تصویر می‌کشد. میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان، آرمین رحیمیان و… در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند.

«آسمان غرب» محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *