ملوان زبل

ملوان زبل با فیلم لایو اکشن Popeye به سینماها باز می‌گردد

به نظر می‌رسد که طرفداران و بینندگان قرار است شاهد فیلم لایو اکشن دیگری از ملوان زبل یا Popeye باشند.

کانال تلگرام مووی پلات

شخصیت ملوان زبل که به عنوان Popeye نیز شناخته می‌شود، یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌ها در فرهنگ عامه به شمار می‌رود که حالا قرار است فیلم لایو اکشن دیگری از آن ساخته شود، فیلمی که هدف از آن سرگرم کردن مخاطبان امروزی است.

به تازگی گزارش شده که فیلمی حول محور شخصیت ملوان زبل توسط استودیوهای Chernin Entertainment و King Features در دست توسعه قرار دارد، فیلم که با بودجه بسیار زیاد خواهد بود و دنیای خلق شده توسط ای سی سیگار را به بهترین شکل ممکن به روی پرده نقره‌ای می‌آورد.

در حال حاضر هنوز به صورت رسمی تاریخ اکرانی برای این اثر سینمایی تعیین نشده و این به معنای آن است که بینندگان و طرفداران قدیمی این شخصیت برای حضور آن روی پرده سینماها باید مدت زمان بیشتری را صبر کنند. علاوه بر این، هنوز بازیگری برای حضور در این فیلم نیز انتخاب نشده است.

با اینکه هنوز تاریخ اکران و بازیگران این فیلم مشخص نشده اما به تازگی آشکار شده که نویسنده مایکل کالئو که قبلا سابقه کار در سریال The Sopranos را در کارنامه خودش دارد، قرار است فیلم‌نامه این اثر سینمایی لایو اکشن را قلم بزند. با این حال، این اثر سینمایی اولین فیلم لایو اکشن از این شخصیت نیست و قبلا در سال ۱۹۸۰ میلادی فیلم لایو اکشن از این شخصیت به کارگردانی رابرت آلتمن و با بازی رابین ویلیامز ساخته شده است.

Ezio Chaillon

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *