نقش آفرینی سلنا گومز در فیلم بیوگرافی لیندا رانستد

نقش آفرینی سلنا گومز در فیلم بیوگرافی لیندا رانستد

در موج جدید ساخت آثار بیوگرافی در هالیوود این بار نوبت به فیلم لیندا رانستد رسیده که توسط سلنا گومز نقش آفرینی خواهد شد.

کانال تلگرام مووی پلات

لیندا رانستد یکی از خوانندگان مشهور و پرافتخار ژانرهای راک، کانتری راک، جاز و آرت راک محسوب می‌شود که طی ۷۷ سال از عمر خود موفق شد تا ۳۰ آلبوم را به انتشار رسانده و جوایز ارزشمندی را از جشنواره‌هایی نظیر گرمی، آکادمی موسیقی کانتری و امی دریافت نماید و در مراسماتی همچون گلدن گلوب و تونی نیز توانسته تا نامزد جوایز مختلفی بشود. هنرمند قابل احترامی که در یک بازه زمانی به اجرای موسیقی اپرا نیز روی آورد و آثاری گوش‌نواز را از خود به یادگار گذاشت.

با توجه به راه افتادن موج ساخت آثار بیوگرافی طی سال‌های اخیر در هالیوود این بار نوبت به لیندا رانستد رسیده تا صاحب فیلم اختصاصی خود بشود که توسط خواننده مشهور یعنی سلنا گومز، شخصیت او بر پرده سینما به تصویر کشیده خواهد شد. اثری بدون عنوان که در حال حاضر مشغول طی کردن مراحل پیش از تولید خود می‌باشد.

سلنا گومز ۳۱ ساله که شهرت قابل توجهی را در قبال خوانندگی و نقش آفرینی در طی ۲ دهه گذشته کسب نموده، در روز ۳شنبه عکسی از لیندا رانستد را در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت تا نقش آفرینی در فیلم بیوگرافی این هنرمند را زودتر از موعد اعلام نماید.

فعلاً از تیم تولید و باقی بازیگران این فیلم بیوگرافی اطلاعاتی منتشر نشده و باید صبر کرد و دید که چه کسی نگارش فیلم‌نامه و کارگردانی آن را بر عهده خواهد گرفت.

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !


حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *