نوآ هاولی درباره سریال Alien با ریدلی اسکات صحبت کرده است

نوآ هاولی درباره سریال Alien با ریدلی اسکات صحبت کرده است

نوآ هاولی به تازگی آشکار کرده که او برای ساخت سریال Alien با ریدلی اسکات صحبت کرده است.

سریال لایو اکشنی از مجموعه Alien در دست توسعه است و نوآ هاولی مسئولیت ساخت آن را در دست گرفته است. تولید این اثر در جریان بود که به دلیل اعتصابات نویسندگان و بازیگران متوقف شده بود. حالا نوآ هاولی در مصاحبه تازه خودش به صحبت درباره این پروژه پرداخته است.

البته ناگفته نماند که خود ریدلی اسکات یکی از تهیه‌کننده‌های این سریال تازه است و حالا نوآ هاولی در مصاحبه تازه خودش آشکار کرده که برای ساخت این سریال با ریدلی اسکات مشورت کرده است. نوآ هاولی بیان کرده:

اولین مورد که درباره «بیگانه» وجود دارد، این است که این اثر فقط یک فیلم هیولایی خوب نیست بلکه داستانی از انسانیت است که بین گذشته اولیه و انگلی خودش و آینده هوش مصنوعی‌اش به دام افتاده است و هر دوی آن‌ها نیز تلاش دارند تا ما را بکشند و به همین خاطر نیز هیچ راه فراری وجود ندارد.

بنابراین این داستان درباره این است که آیا بشریت شایسته زنده ماندن است؟ آیا بشر آنقدر مغرور است که فکر کند در رأس زنجیره غذایی قرار دارد و اینکه خالق این هوش مصنوعی‌ها است، آن‌ها همیشه به آنچه ما می‌گوییم گوش می‌دهند.

من با ریدلی اسکات درباره این و عناصر دیگری از سریال صحبت کردم. اما همانطور که در فیلم اول توضیح داده شده بود، این شکل بی‌نقص زندگی نتیجه میلیون‌ها سال تکامل است که این موجود را خلق کرده است.

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !


حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *