نگاهای به فروش فیلم‌های روی پرده در تعطیلات عید فطر | جنگ «گربه» و «تمساح» شروع شد

نگاهای به فروش فیلم‌های روی پرده در تعطیلات عید فطر | جنگ «گربه» و «تمساح» شروع شد

با شروع اکران فیلم «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، از روز چهارشنبه 22 فروردین، بخش مهمی از فروش سینماها در تعطیلات عید فطر به دو فیلم «تمساح خونی» و «سال گربه» اختصاص پیدا کرد. این دو فیلم کمدی روی هم 13 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش کردند. فیلم اجتماعی «بی‌بدن» با فروش 2 میلیارد تومانی در این تعطیلات، جایگاه سوم جدول پرفروش‌ها را به خود اختصاص داد.

کانال تلگرام مووی پلات

به گزار مووی پلات، سینماهای ایران در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته همزمان با عید فطر، 17 میلیارد تومان فروش کردند و پای 240 هزار مخاطب به سینماها باز شد.

فیلم «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، در تعطیلات عید فطر کماکان جایگاه خودش را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینما حفظ کرد. این فیلم با 121 هزار تماشاگر، 8 میلیارد  و 500 میلیون تومان فروخت. فروش کل فیلم پس از گذشت 40 روز از شروع اکران به 95 میلیارد تومان رسید.

«سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده با بازی بهرام افشاری، سارا بهرامی و هومن برق‌نورد، از روز 22 فروردین روی پرده رفت و در سه روز ابتدای اکران، 5 میلیارد تومان فروخت. این فیلم خیلی زود توانست توجه‌ها را به خودش جلب کند و در همین سه روز ابتدایی 70 هزار نفر برای تماشای آن به سینماها رفتند.

فیلم‌های «تمساح خونی» و «سال گربه» در تعطیلات عید فطر در گیشه یکه‌تازی کردند.
فیلم «سال گربه» با بازی بهرام افشاری در سه روز اول اکران خود 5 میلیارد تومان فروش کرد.

«بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده که از ابتدای نوروز تا پیش از اکران «سال گربه» همواره در جایگاه دوم جدول فروش قرار داشت حالا جایش را به این فیلم کمدی داده و در خانه سوم جدول فروش قرار گرفته است. این فیلم در تعطیلات عید فطر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان فروش کرده 33 هزار مخاطب داشته است. این فیلم پس از یک ماه اکران، 20 میلیارد فروش کرده است.

«آسمان غرب» و «آپاراتچی» در تعطیلات عید فطر فروشی تقریبا یکسان داشتند و با فاصله زیادی از سه فیلم اول جدول، در رتبه چهارم و پنجم ایستادند. «آسمان غرب» در این تعطیلات 5 هزار مخاطب داشت و 247 میلیون تومان فروخت. «آپاراتچی» هم در این سه روز 3هزار و 500 مخاطب داشت و فروش 230 میلیونی نصیبش شد. فروش کلی فیلم «اسمان غرب» یک میلیارد و 800 میلیون تومان است و «آپارتچی» هم به طور کلی 3 میلیارد و 700 میلیون فروخته است.

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *