نگاه خانم کارگردان به دلایل موفقیت فیلم «اوپنهایمر» به بهانه درخشش در جوایز گلدن گلوب 2024 | تهمینه میلانی : اوپنهایمر؛ نهایت رشد و خلاقیت نولان است

نگاه خانم کارگردان به دلایل موفقیت فیلم «اوپنهایمر» به بهانه درخشش در جوایز گلدن گلوب 2024 | تهمینه میلانی : اوپنهایمر؛ نهایت رشد و خلاقیت نولان است

همزمان با اعلام جوایز گلدن گلوب 2024 و برنده شدن «اوپنهایمر» به کارگردانی کریستوفر نولان در 5 بخش مسابقه‌، تهمینه میلانی پستی منتشر کرده و این فیلم را یکی از بهترین آثار چند سال اخیر سینمای جهان و یکی از مهمترین‌های کارنامه نولان معرفی کرده است. میلانی درباره دلایل موفقیت فیلم نوشته و از مخاطبان صفحه مجازی‌اش خواسته تا حتما این فیلم را دنبال کنند.

کانال تلگرام مووی پلات

به گزارش فیلم‌نیوز، در مراسم اختتامیه گلدن گلوب 2024، فیلم «اوپنهایمر» در پنج بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی (کریستوفر نولان)، بهترین بازیگر نقش اول مرد(کیلین مورفی)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (رابرت داونی جونیور) و بهترین موسیقی متن (لودویگ گورانسون) برنده جایزه شد.

میلانی در صفحه اینستاگرامش درباره این فیلم نوشته: «فیلم «اوپنهایمر» را اگر ندیده‌اید، ببینید. البته اگر مایل به دیدن فیلمی عمیق، با شخصیت‌پردازی قوی، با موضوع علمی( فیزیک کوانتوم) و تحول آن که منجر به فاجعه هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن گردید، بی آن که ردی از درد وجدان در سیاستمداران آن دوره امریکا بگذارد.»

او معتقد است که اوپنهایمر جایگاه ویژه‌ای در آثار کریستوفر نولان دارد و نوشته: «همه فیلم‌های کریستوفر نولان را می‌پسندم، اما از دید من اوپنهایمر نهایت رشد و خلاقیت یک کارگردان است؛ از هر نظر. فیلم صحنه‌های هیجان‌انگیز فیلم‌های امروز یا حتی فیلم‌های نولان را ندارد ، اما شما را بشدت با موضوع درگیر می‌کند» .

تهمینه میلانی به علاقه‌مندان به سینما توصیه کرده که تماشای «اوپنهایمر» را به هیچ وجه از دست ندهند.

میلانی درباره داستان این فیلم هم توضیح داده: «نولان فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس کتاب «پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی» جی رابرت اوپنهایمر به رشته تحریر درآورده است. داستان فیلم درباره زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، فیزیک‌دان نظری آمریکایی است که به عنوان «پدر بمب اتمی» شناخته شده‌ و کیلین مورفین نقش وی را در فیلم بازی کرده ‌است.»

این کارگردان نظرش را درباره بازیگران فیلم هم اینطور نوشته: «از دید من بهترین بازیگران فیلم، رابرت داونی جونیور در نقش عضو کمیسیون انرژی اتمی ایالات ‌امریکا و امیلی بلانت در نقش همسر اوپنهایمر هستند» .

کانال تلگرام مووی پلات

اطلاعاتی هم درباره شیوه فیلمبرداری آن در اختیار مخاطبانش گذاشته: «فیلم اوپنهایمر با فرمت ۶۵ میلی‌متری و به صورت آی‌مکس تصویربرداری شد و قسمت‌های از آن برای نخستین بار در تصویربرداری آنالوگ سیاه‌وسفید آی‌مکس فیلم‌برداری شد.نولان مانند آثار قبلی خود از جلوه‌های طبیعی و حداقل تصویرسازی تولیدشده توسط کامپیوتر استفاده کرده است.»

او در ادامه هم توضیح داده: «فیلم با واکنش بسیار مثبت منتقدان همراه بود و در زمینه عملکرد تیم بازیگری، فیلم‌نامه، کارگردانی نولان، تدوین و فیلم‌برداری تحسین شد. از دید من ،سکوت در این فیلم بخشی از موسیقی است و تعلیق بسیاری ایجاد می‌کند» .

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *