«کت چرمی» به اکران آنلاین رسید

«کت چرمی» به اکران آنلاین رسید

اکران آنلاین سه فیلم کوتاه «وضعیت اورژانسی»، «تریپلکس» و «آنجلّو» و همچنین فیلم بلند «کت چرمی» به زود آغاز می‌شود.

کانال تلگرام مووی پلات

در این اکران آنلاین، فیلم‌های کوتاه «وضعیت اورژانسی» ساخته مریم اسمی خانی، «تریپلکس» ساخته علی کیان‌ارثی و «آنجلّو» ساخته علی کیان‌ارثی از ۱۰ دی ۱۴۰۲ به صورت اختصاصی در فیلم‌نت و فیلم کوتاه «کت چرمی» ساخته حسین میرزامحمدی از چهارشنبه ۶ دی در فیلیمو عرضه می‌شوند.

فیلم کوتاه «وضعیت اورژانسی» که سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه از سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر را دارد و بهترین فیلم کوتاه سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر بوده است، داستان دختری ۶ ساله به نام نازنین را روایت می‌کند که سعی می‌کند با نزدیک شدن به مامور اورژانس که برای مداوای مادرش به خانه آنها آمده پرده از رازی که آزارش می‌دهد، بردارد.

فیلم کوتاه «تریپلکس» نیز که تاکنون منتخب جشنواره‌های متعدد ژانر وحشت در کشورهای مختلف شده است، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که پس از خرید یک آپارتمان سه خوابه، با اتفاقات عجیبی روبه‌رو می‌شوند.

فیلم کوتاه «آنجلّو» نیز که به تازگی پخش بین‌الملل خود را آغاز کرده است، داستان فرشته‌ای را روایت می‌کند که برای نجات انسان‌ها به زمین می‌آید.

فیلم بلند «کت چرمی» نیز که اولین تجربه سینمایی حسین میرزامحمدی است، داستان بازرس سازمان بهزیستی را روایت می‌کند که با یک تخلف سازمانی مواجه می‌شود و وارد مسیر ماجراجویی و پر تناقضی می‌شود.

منبع : magtech.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *