گریه زک اسنایدر در سکانسی از فیلم Man of Steel

گریه زک اسنایدر در سکانسی از فیلم Man of Steel

زک اسنایدر به تازگی فاش کرده که یکی از سکانس‌های تاثیرگذار فیلم ابرقهرمانی Man of Steel او را به گریه واداشته است.

کانال تلگرام مووی پلات

زک اسنایدر در سال ۲۰۱۳ میلادی با کارگردانی فیلم ابرقهرمانی Man of Steel (مرد پولادین) و قرار دادن هنری کویل در قامت آخرین پسر سیاره کریپتون یعنی کلارک کنت، دنیای سینمایی دی‌سی را آغاز نمود. فیلمی حماسی و هیجان‌انگیز حول محور تقابل سوپرمن و ژنرال زاد که از لحنی تیره و تاریک بهره می‌برد؛ مسئله‌ای که بسیاری از مخاطبین آثار دی‌سی مخصوصاً طرفداران شخصیت سوپرمن را نسبت به استفاده از چنین المان‌های عجیبی خشمگین نمود.

علی‌رغم این که دنیای سینمایی DCEU پس از گذشت ۱۰ سال پر فراز و نشیب به پایان رسیده اما زک اسنایدر همچنان علاقه دارد تا به صحبت درباره پروژه‌های مختلفی از آن بپردازد و این بار به سراغ فیلم تفرقه برانگیز Man of Steel رفته است. زیرا در جریان پرسش و پاسخی که از طریق Letterboxd تدارک دیده شده، یکی از مخاطبین از زک اسنایدر سوال جالبی را پرسیده است: آیا سکانسی مرتبط با پدر کلارک کنت با نقش آفرینی کوین کاستنر او را به گریه انداخته است؟

سوالی که با پاسخ زیر روبرو شد:

من با تک تک سکانس‌های مرتبط با کوین کاستنر اشک ریختم که اوج این مسئله به صحنه “تو پسر من هستی” مربوط می‌شود. کوین کاستنر در این فیلم فوق‌العاده ظاهر شد. دیوید اس. گویر در قامت نویسنده با سکانس گفت و گو میان کلارک و جاناتان کنت گل کاشته است.

علی‌رغم این که کوین کاستنر در قامت پدر زمینی سوپرمن نقش آفرینی ارزشمندی را به معرض نمایش گذاشت اما اصرار وی در قبال پنهان نمودن قدرت‌های کال-ال برخلاف وقایع داستانی دنیای کمیک بوده و این مسئله با واکنش‌های منفی از سوی بینندگان مواجه شده بود. اتفاقی که زمینه را برای ایجاد ۲ دستگی میان مخاطبین در ابتدای فیلم Man of Steel مهیا کرد.

حال باید صبر کرد و دید که جیمز گان چه رویه‌ای را در قبال فیلم مورد انتظار Superman: Legacy (سوپرمن: میراث) اتخاد می‌کند. اثری که با اکران در سال ۲۰۲۵ میلادی، دنیای سینمایی جدیدی را با بازیگرانی کاملاً متفاوت به راه خواهد انداخت.

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !


حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *