بازی‌‌های Baldur’s Gate 3 ،Starfield و Hogwarts Legacy در سال 2023 بیشترین دقیقه بازی را در استیم داشتند

بازی‌‌های Baldur’s Gate 3 ،Starfield و Hogwarts Legacy در سال 2023 بیشترین دقیقه بازی را در استیم داشتند

بازی Starfield و Baldur’s Gate 3 و Hogwarts Legacy، از عناوین بسیار پرطرفدار در سال 2023 هستند و بیشترین دقیقه بازی را در استیم داشتند.

کانال تلگرام مووی پلات

«استیم» (Steam) لیست سالانه‌اش را منتشر کرده و بازی‌هایی که بیشترین درآمد را در این فروشگاه دیجیتال به دست آوردند، رتبه‌بندی شده‌اند. امسال نیز عناوین معروفی همچون Baldur’s Gate 3 و Starfield به صورت مکرر در صدر جداول قرار گرفتند.



بازی Starfield در میان بهترین بازی‌های 2023 در استیم

شرکت «ولو» فهرست‌های سالانه‌اش را به هفت دسته تقسیم کرده و نکته عجیب این است که این شرکت بازی‌ها را به ترتیب رتبه‌بندی نمی‌کند. به‌جای آن، بهترین بازی‌ها به چهار دسته پلاتین، طلایی، نقره‌ای و برنز تقسیم می‌شوند.

Baldur’s Gate و Starfield و بازی Hogwarts Legacy و نسخه دوم Sons of the Forest تنها عناوین جدید امسال هستند که در دسته پلاتین در بخش‌های پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین قرار گرفتند. بازی‌هایی که بیش از 300 هزار بازیکن به صورت همزمان در پلتفرم استیم داشته‌اند، شامل عناوینی مانند Destiny 2، PUBG، Counter-Strike 2، Apex Legends، Dota 2، Lost Ark و Goose Goose Duck هستند.

بازی Starfield

بازی Baldur’s Gate به‌طور خاص در تمام جداول رتبه اول را دارد و در تمام گروه‌ها به‌جز بهترین بازی‌های VR عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. Starfield همچنین ورود قابل توجهی داشته و در لیست بازی‌های پرطرفدار و دستگاه‌های Steam Deck جایگاه خوبی دارد. مایکروسافت امیدوار است که این پیشرفت ادامه داشته باشد. فروش زمستانی استیم هنوز ادامه دارد و تخفیف‌هایی بر روی چندین بازی و عناوینی که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند، اعمال می‌شود.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

کمتر استودیویی را می‌توان یافت که بتواند با سابقه‌ی کپکام در بازی‌های مبارزه‌ای رقابت کند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *