تاریخ عرضه بازی MultiVersus مشخص شد

تاریخ عرضه بازی MultiVersus مشخص شد

گویا نسخه کامل بازی MultiVersus برای پلتفرم‌های مختلف به‌زودی عرضه خواهد شد تا شما بتوانید با شخصیت‌های محبوب «برادران وارنر» مقابل یکدیگر مبارزه کنید.

کانال تلگرام مووی پلات

اکانت رسمی «MultiVersus» در توییتر با انتشار ویدیویی اعلام کرد که این عنوان در تاریخ 8 مرداد 1403 (30 ژوئیه 2024) برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی در ابتدا در تابستان 2022 با نسخه بتا منتشر شد و به سرعت مورد توجه قرار گرفت.



تاریخ عرضه بازی MultiVersus

در تابستان 2023، سازندگان تصمیم گرفتند که بازی را از دسترس کاربران خارج کنند تا در زمان مناسبی و با نسخه کامل خود بازگردانده شود. اکنون با اعلام تاریخ عرضه نسخه کامل، هواداران بازی در انتظار بازگشت این عنوان هیجان‌انگیز هستند.

با انتشار نسخه جدید، بازی مهیج MultiVersus با تغییرات فراوانی همراه خواهد بود. نسخه نهایی این بازی از ابتدا با استفاده از موتور آنریل انجین 5 بازسازی شده و از یک نت‌کد بهبود یافته بهره می‌برد.

بازی MultiVersus

علاوه بر این، تمامی شخصیت‌های بازی از مکانیک‌ها و حرکات جدیدی نسبت به نسخه بتا بهره می‌برند، بنابراین اگر در بتا با شخصیت‌های زیادی مهارت داشته باشید، باید خود را برای تغییرات مهمی آماده کنید. به‌علاوه، یک حالت PvE جدید به بازی اضافه شده که حال و هوای متفاوتی نسبت به مبارزات رقابتی سنتی دارد و دارای جوایز منحصر به فردی است.

در حال حاضر، جزئیاتی از شخصیت‌های جدید موجود در نسخه نهایی MultiVersus اعلام نشده است. با توجه به نزدیکی تاریخ انتشار بازی، منتظر معرفی آن‌ها در آینده نزدیک هستیم.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

کمتر استودیویی را می‌توان یافت که بتواند با سابقه‌ی کپکام در بازی‌های مبارزه‌ای رقابت کند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *