بازی Smite 2 معرفی شد

بازی Smite 2 معرفی شد

بامداد امروز، در طی رویداد جهانی Smite World Championships به طور رسمی بازی Smite 2 معرفی شد. Smite یک بازی آنلاین چندنفره به سبک MOBA است.

بازی اسمایت 2 ، به عنوان ادامه‌ای برای عنوان اصلی توسعه یافته است و روی پلتفرم‌های Steam، Epic Games، PlayStation 5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. اگرچه تاریخ انتشار دقیق این بازی هنوز مشخص نشده؛ اما در بهار سال 2024، به مرحله آزمایش آلفا ورودی خواهد داشت.



بازی Smite 2 معرفی شد

در زمان عرضه‌ی بازی اسمایت دو ، 25 خدای این سری در حضور خواهند داشت و همچنین به مرور زمان، تمام خدایان بازی اصلی نیز به آن اضافه خواهند شد. علاوه بر این، در طول ارائه‌ی اصلی معرفی بازی، اعلام شد که خدایان جدیدی از جمله Hecate که یک الهه جادوگری یونانی است، به درخواست طرفداران، به بازی اضافه می‌شود.

بازی Smite 2

«تراویس براون»، مدیر کل بازی جدید Smite ، در سخنرانی اصلی خود به Smite 2 به عنوان یک بازی MOBA با تأثیرگذاری، استراتژی و خلاقیت بیشتر اشاره کرد. همچنین، در این نسخه جدید اسمایت، امکان بازی کراس‌پلتفرم و پیشرفت متقابل نیز وجود دارد.

این اتفاق به این معنی که تمام پیشرفت‌ها بین نسخه‌های کامپیوتری و کنسولی، در Smite 2 به اشتراک گذاشته می‌شوند. مهم‌ترین نکته این است که بازی با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و تمام سیستم‌ها و عناصر بصری بازی اصلی بازطراحی شده‌اند.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی - گیمفا

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد زمانی که Tennis World Tour یا Tom Raider بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *