شرکت Activision با سریال The Boys همکاری خواهد کرد

شرکت Activision با سریال The Boys همکاری خواهد کرد

شرکت «اکتیویژن» اعلام کرده است که در تاریخ 17 ژانویه 2024 (27 دی 1402)، یک همکاری جذاب بین سریال The Boys و بازی محبوب Call of Duty: Modern Warfare 3 آغاز خواهد شد.

اطلاعات جدیدی حول‌محور همکاری بین برنامه تلویزیونی The Boys و بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در Season 1 Reloaded در رسانه‌های مجازی منتشر شد. این فصل شامل یک حالت جدید به نام The Boys: Supe Siege در بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 3 می‌شود.



همکاری شرکت Activision با سریال The Boys

در این حالت، ایونت The Boys: Supe Siege Event Challenge با 6 چالش جذاب و سرگرم‌کننده منتظر بازیکنان خواهد بود و با انجام هر چالش، جوایز متنوعی به آن‌ها تعلق می‌گیرد. The Boys یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که آن را بر اساس مینی‌سری کتاب‌های تصویری به همین نام ساخته‌اند. این سریال در 26 ژوئیه 2019 توسط شبکه آمازون پرایم ویدئو (Amazon Prime Video) منتشر شد.

علاوه بر این، دو اپراتور جدید از مجموعه تلویزیونی The Boys به نام‌های A-Train و Firecracker قرار است به بازی حضور پیدا کنند و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در بازی خریداری کنند. اطلاعات کامل بسته Season 1 Reloaded بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را می‌توانید در وبلاگ رسمی Call of Duty و Gamerant مطالعه نمایید.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی - گیمفا

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد زمانی که Tennis World Tour یا Tom Raider بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *