فصل سوم بازی Diablo 4 به‌زودی منتشر خواهد شد

فصل سوم بازی Diablo 4 به‌زودی منتشر خواهد شد

با وجود اعلام تاریخ عرضه فصل سوم بازی Diablo 4 توسط استودیو Blizzard، جزئیات دقیق درباره به‌روزرسانی‌های بعدی این بازی هنوز مشخص نیست.

دیابلو یکی از فرانچایزهای محبوب در دنیای بازی‌های ویدیویی است که اخیراً اطلاعاتی در مورد انتشار فصل سوم آن به انتشار رسید. «بلیزارد» منوهای بازی Diablo IV را به‌روز کرده که نشان می‌دهد فصل سوم این بازی در تاریخ 23 ژانویه 2024 (3 بهمن 1402) شروع خواهد شد. این منو نشان‌دهنده‌ی این است که فصل بعدی به زودی آغاز می‌شود.



فصل سوم بازی Diablo 4 به‌زودی منتشر خواهد شد

هرچند که انتشار فصل سوم بازی دیابلو 4 به سرعت نزدیک می‌شود، اطلاعات رسمی در مورد به‌روزرسانی‌های بعدی این بازی هنوز مشخص نیست. «بلیزارد» تا کنون هیچ جلسه‌ای برگزار نکرده و اطلاعات بیشتری در مورد محتوای جدید بازی ارائه نداده است.

فصل سوم بازی Diablo 4

با وجود سکوت نسبی اطلاعیه‌های رسمی از سوی کمپانی «Blizzard» در مورد فصل سوم Diablo 4، تایید شده که این فصل هیچ تاخیری نداشته و در تاریخ اعلام شده عرضه خواهد شد. «آدام فلچر»، مدیر توسعه جهانی فرنچایز Diablo، اعلام کرده که در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از فصل سوم به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید. از آنجا که کمپانی «Blizzard» هنوز اطلاعات جزئی‌تری ارائه نکرده است، هنوز نمی‌دانیم که با پایان فصل خون در Diablo 4، محتوای جدیدی به بازی افزوده خواهد شد یا نه.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی - گیمفا

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد زمانی که Tennis World Tour یا Tom Raider بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *