کمپانی برادران وارنر بازی‌های زیادی از دی‌سی را عرضه خواهد کرد

کمپانی برادران وارنر بازی‌های زیادی از دی‌سی را عرضه خواهد کرد

به نظر می‌رسد استودیوی WB Games به بهترین شکل ممکن از مجوزهای DC استفاده نکرده و امکان دارد که در حال سعی برای گسترش تلاش‌های خود در زمینه بازی های دی سی باشد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League که قرار است در کمتر از یک ماه دیگر منتشر شود، یکی از بازی‌های کمیک‌محور کمپانی برادران وارنر است. پس از آن، بازی Wonder Woman که به گفته وارنر، یک تجربه لایو سرویس نخواهد بود، در حال توسعه است.



عرضه بازی های دی سی توسط کمپانی برادران وارنر

علاوه بر موارد ذکر شده، استودیوهای تحت اختیار «WB Games» نیز در حال کار روی پروژه‌های جدید کمپانی DC هستند که برای دنیای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی این کمپانی به رهبری «جیمز گان» و «پیتر سفران» ساخته خواهند شد.

این موضوع، در گزارش اخیر نشریه «ورایتی» (Variety) تایید شده و «دیوید حداد»، رئیس بخش بازی برادران وارنر ، درباره اهمیت استفاده از این عنصر به عنوان راهی برای جذب و نگه داشتن علاقه‌مندان و به خود جلب کردن آن‌ها در برابر بزرگ‌ترین دارایی‌های Warner و DC صحبت کرده است.

بازی های دی سی

در نهایت، باید منتظر ماند و دید که این بازی‌ها چه شکلی خواهند گرفت؛ اما با توجه به اینکه همه آن‌ها در مراحل اولیه تولید هستند، زمان زیادی طول خواهد کشید تا درباره آن‌ها بیشتر بشنویم. «دیوید حداد»، روز گذشته در طی یک مصاحبه گفت:

یکی از نکات مهمی که از لایه اجرایی شرکت Warner Bros. Discovery بیان می‌شود، اهمیت فرنچایزها است. بازی‌ها نقش منحصربه‌فرد و حیاتی در حفظ و ارتقاء فرنچایزهای ما دارند؛ زیرا طرفداران و علاقه‌مندان بسیاری از محتواهایی که بازی‌ها نقطه شروع آن‌ها هستند را مصرف می‌کنند. این نوع محتوای ترجیحی برای آن‌ها مهم است.

Suicide Squad: Kill the Justice League که موردانتظارترین بازی این کمپانی است، در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی - گیمفا

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد زمانی که Tennis World Tour یا Tom Raider بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *