اسکارلت جوهانسون و چنینگ تیتوم هم‌بازی می‌شوند

اسکارلت جوهانسون و چنینگ تیتوم هم‌بازی می‌شوند

Sony Pictures اعلام کرد فیلم جدید Apple Original Films با بازی اسکارلت جوهانسون و چنینگ تیتوم در تاریخ ۱۲ جولای اکران خواهد شد.

این فیلم که پیش از این با نام «Project Artemis» شناخته می‌شد، قرار است در قالب فرمت‌های بزرگ، با توزیع Columbia Pictures به نمایش درآید.

کانال تلگرام مووی پلات

همچنین فیلم «Wolfs» با بازی جرج کلونی و تام هاردی، دیگر فیلم Apple Original Films، در تاریخ ۲۰ سپتامبر در قالب IMAX و فرمت‌های بزرگ اکران خواهد شد.

این فیلم به کارگردانی جان واتس نوشته شده است و داستان دو فرد تنها را روایت می‌کند که برای انجام یک کار مشترک استخدام شده‌اند.

کارگردان سابق «Project Artemis» گری برلنتی است و در این فیلم بازیگرانی مانند جیم راش، ری رومانو، آنا گراسیا، دونالد الیس واتکینز، نوا روبینز، کالین وودل، نیک دیلنبورگ، کریستیان زوبر و وودی هارلسون حضور دارند.

این فیلم که در فضای دهه ۱۹۶۰ روایت می‌شود، به نویسندگی رز گیلروی است و جوهانسون به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد.

در سال ۲۰۲۲، اپل با پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون دلاری این پروژه را با نام «Project Artemis» خریداری کرد.

در ابتدا قرار بود کریس ایوانز در این فیلم بازی کند و جیسون بیتمن کارگردانی آن را انجام دهد، اما ایوانز به دلیل تغییرات در برنامه‌ریزی و جدایی بیتمن که گفته می‌شود به دلیل اختلافات خلاقانه بوده است، از این پروژه کنار رفت و فیلمبرداری در پاییز گذشته در آتلانتا انجام شد.

منبع : magtech.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *