اعلام تاریخ اکران فیلم جدید و بدون نام اسپیلبرگ!

اعلام تاریخ اکران فیلم جدید و بدون نام اسپیلبرگ!

کمپانی یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم آینده استیون اسپیلبرگ را اعلام کرد.

نشریه ورایتی گزارش داد که استودیوی یونیورسال پیکچرز به تازگی یک پروژه فیلم بی نام را با کارگردانی اسپیلبرگ برای اکران در تاریخ 25 اردیبهشت 1405 (15 می 2026) برنامه ریزی کرده است.

کانال تلگرام مووی پلات

دیوید کپ که پیشینه نگارش فیلمنامه آثاری چون پارک ژوراسیک، دنیای گمشده ژوراسیک پارک، ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین و جنگ دنیاها را در همکاری با اسپیلبرگ در کارنامه دارد، مسئولیت نگارش فیلمنامه این فیلم مرموز و نامگذاری نشده را بر عهده گرفته است. این فیلم‌ها در مجموع بیش از 3 میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته اند. کپ همچنین نگارش فیلمنامه قسمت جدید مجموعه فیلم جهان ژوراسیک را نیز برعهده دارد.

یونیورسال جزئیات بیشتری از فیلم تازه اسپیلبرگ منتشر نکرده است، اما ورایتی پیش‌تر گفته بود که این فیلم جدید براساس ایده‌ای از خود اسپیلبرگ و درباره موضوع یوفو و بشقاب پرنده در دست ساخت است. از پیش مشخص شده بود که فیلم جدید اسپیلبرگ قرار است یک فیلم رویداد با بودجه کلان باشد که با در نظر گرفتن پیشینه کاری وی، منطقی به نظر می‌رسد و احتمالا اکران گسترده‌ای نیز تجربه خواهد کرد.

علاوه بر این، اسپیلبرگ در حال ساخت یک بازسازی از فیلم Bullitt با بازی بردلی کوپر برای کمپانی برادران وارنر است که تاکنون اطلاعات تازه ای از این پروژه منتشر نگردیده است.

*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.

منبع : magtech.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *