بهترین مبارزان در خانواده بتمن

بهترین مبارزان در خانواده بتمن

بهترین مبارزان در خانواده بتمن شامل «نایت‌وینگ»، «رد هود»، «بت‌گرل» و «کاساندرا کین» می‌شوند که هر یک دارای مهارت‌های رزمی و استراتژیک بی‌نظیری هستند.

کانال تلگرام مووی پلات

در دنیای ابرقهرمانان، تیم‌های قدرتمند و مشهوری وجود دارند که با اتحاد و همکاری خود، در برابر جرم و جنایت می‌ایستند؛ اما دوست های بتمن ، چیزی فراتر از یک تیم ابرقهرمانی معمولی هستند. خانواده «بتمن»، حاصل تراژدی و میل به عدالت است که در تاریکی گاتهام سیتی ، نوری از امید را روشن نگه می‌دارند.



«بروس وین»، مردی که در کودکی شاهد قتل فجیع پدر و مادر خود بود، با از دست دادن خانواده، گویی بخشی از وجودش ناقص شد. این نقص، او را به سوی مسیری سوق داد که در آن، خانواده‌ای جدید را برای خود بنا کند. بهترین دوست بتمن متشکل از افراد فداکار، شجاع و با مهارت‌های منحصر به فرد که با هدف مبارزه با جرم و جنایت و برقراری عدالت در کنار هم قرار گرفتند.

بهترین مبارزان در خانواده بتمن

در ادامه لیست بهترین مبارزان در خانواده بتمن را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب CBR نوشته شده است.

بهترین مبارزان در خانواده بتمن
بهترین مبارزان در خانواده بتمن

بهترین مبارزان در خانواده بتمن ، در طول سال‌ها با دشمنان بی‌شماری روبرو شده‌اند. از «جوکر» و «ریدلر» گرفته تا «دو چهره» و «پنگوئن»، این خانواده در برابر شرورترین مجرمان گاتهام بتمن ایستاده‌اند و با فداکاری و شجاعت خود، از شهر و مردم آن محافظت کرده‌اند.

کت وومن (Catwoman)

بهترین مبارزان در خانواده بتمن
همکاران بتمن

«سلینا کایل»، دوست دختر بتمن ، در یتیم‌خانه‌های مختلف و خیابان‌های بی‌رحم گاتهام بزرگ شد. او برای زنده ماندن هر کاری می‌کرد و خودش را برای مبارزه با افراد بزرگ‌تر آموزش داد. سرانجام او به یک دزد ماهر تبدیل شد و با الهام از دیگر جنایتکاران گاتهام، لباس مخصوص به خود را پوشید و به «کت‌وومن» شهرت یافت.

کانال تلگرام مووی پلات

این شخصیت سبک مبارزه چابک و آکروباتیک را با چنگال‌های تیز و برنده‌ی خود ترکیب کرد. «بتمن» و «کت‌وومن» با هم متحد و عاشق شدند. او از نظر فنی، باتجربه‌ترین مبارز گاتهام به حساب نمی‌آید؛ اما باهوش بودن او در مبارزه، این کمبود را جبران می‌کند. او همیشه در حال حرکت است، ضربات خود را به دشمنان وارد می‌کند و به آن‌ها فرصت ضدحمله نمی‌دهد.

«کت‌وومن» قوی‌ترین فرد شهر نیست؛ اما سبک مبارزه‌ی هوشمندانه او به راحتی می‌تواند دشمنانی بسیار قوی‌تر از خودش را از پا درآورد.

باربارا گوردن (Barbara Gordon)

بهترین مبارزان در خانواده بتمن

«باربارا گوردون» در نوجوانی به عنوان «بت‌گرل»، دوست و همکار بتمن و «دیک گریسون» با جرم و جنایت مبارزه می‌کرد و به مبارزی ماهر تبدیل شد؛ اما پس از حمله‌ی وحشیانه‌ی «جوکر» و از دست دادن توانایی راه رفتن، دوران «بت‌گرل» بودن او به پایان رسید.

«باربارا» به عنوان «اوراکل» به فعالیت خود ادامه داد و با تأسیس گروه «پرندگان شکاری» و پیوستن به «لیگ عدالت»، به بهترین پشتیبانی فنی ابرقهرمانان تبدیل شد. پس از بازیابی توانایی راه رفتن، او بار دیگر نقش «بت‌گرل» را بر عهده گرفت.

«باربارا» همچنان مبارز فوق‌العاده‌ای است؛ اما اکنون با احتیاط بیشتری عمل خواهد کرد. او با سبک آکروباتیک خود مبارزه می‌کند؛ اما نمی‌تواند هر شب گشت‌زنی کند. او به همکاری با «نایت‌وینگ» روی آورده است؛ کاری که دورانی «رابین» و «دیک» انجام می‌دادند.

«باربارا» اکنون زندگی‌های «بت‌گرل» و «اوراکل» را ادغام کرده است. او در مواقع لزوم مبارزه می‌کند؛ اما بیشتر وقتش را برای تأمین اطلاعات مورد نیاز متحدانش می‌گذارد. هر کسی که او را ضعیف بخواند، سخت در اشتباه است.

بت وومن (Batwoman)

بهترین مبارزان در خانواده بتمن

بهترین مبارزان در خانواده بتمن

«کیت کین»، فرزند نظامی‌ای بود که راه پدر را در خدمت سربازی ادامه داد. او در وست پوینت (دانشگاه نظامی ایالات متحده)، به شدت تمرین کرد و به یکی از ماهرترین دانشجویان تبدیل شد. «کیت»، دوره‌های آموزشی در مدرسه تکاور هوانیروز و چتربازی ارتش آمریکا را با موفقیت گذراند؛ اما به دلیل قانون پرس و جو نکن، اعلام نکن مجبور به ترک خدمت شد.

او برای خودشناسی به سفر دور دنیا رفت و در رشته‌های مختلف رزمی و فنون جنگی آموزش دید. «کیت کین» بعدها به «بت‌وومن» تبدیل شد و در نهایت به جمع دوستان بتمن پیوست.

«بت‌وومن» در نبرد، چهره‌ای سرسخت و استثنایی از خود نشان داده است. آموزش‌های «بت‌وومن» در وست پوینت او را به مبارزی منظم و باهوش تبدیل کرده و بارها در خانواده «بتمن» پیشتاز بوده است. «بت‌وومن» با بدترین دشمنان گاتهام مقابله کرده و توانسته از تمام موانع پیش رو بگذرد.

هانترس (Huntress)

بهترین مبارزان در خانواده بتمن

«هانترس» نامی قدیمی و محترم در میان همکاران بتمن است. نخستین «هانترس»، «هلنا وین»، دختر «بتمن» و «کت‌وومن» از زمین-2 بود که پس از پیری والدینش، جای آن‌ها را برای حفاظت از گاتهام گرفت. بحران در زمین‌های بی‌نهایت، او را از هستی پاک کرد؛ اما «هانترس» همچنان با نام «هلنا برتینلی» وجود داشت.

سال‌های اخیر شاهد ظهور «هلنا وین» دیگری بودیم. او دختر آینده «بتمن» و «کت‌وومن» بود که مهارت‌های رزمی بخصوصی را داشت. این شکارچی جدید، در آینده رهبری «انجمن عدالت» را بر عهده داشت و به زمان حال بازگشت تا مانع از نابودی میراث این انجمن در طول زمان توسط «پر دگاتون» شود.

«هانترس» از لحاظ فنی عضو خانواده «بتمن» محسوب نمی‌شود؛ زیرا در کنار آن‌ها مبارزه و یا از گاتهام محافظت نمی‌کند؛ اما او به معنایی واقعی، عضو خانواده خفاشی است.

«هانترس» مبارز فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود که به بازگشت «انجمن عدالت» به جایگاه برجسته خود کمک کرد. «انجمن عدالت» یک ابرگروه با سطح بالا است و رهبری «هانترس» به عنوان جدیدترین عضو برجسته این گروه، نشان‌دهنده‌ی مهارت خیره‌کننده‌ی او در نبرد محسوب می‌شود.

رد هود (Red Hood)

بهترین مبارزان در خانواده بتمن

بهترین مبارزان در خانواده بتمن«جیسون تاد»، پسری که «بتمن» او را حین تلاش برای دزدیدن لاستیک‌های بت‌موبیل دستگیر کرد، دومین «رابین» شد. «تاد» رابین بتمن خوبی بود؛ اما همیشه زیر سایه «دیک گریسون» قرار داشت. «جوکر» با استفاده از نقطه ضعف «جیسون»، او را به تله انداخت.

«جوکر» با دیلم او را کتک زد و سپس با انفجار به قتل رساند. «جیسون» بعداً به زندگی بازگشت و توسط «تالیا الغول» پیدا شد. «تالیا»، «جیسون» جوان را دوباره آموزش داد و او برای انتقام از «جوکر» و «بتمن» با نام «رد هود» به گاتهام بازگشت.

مدتی «رد هود» دشمن «بتمن» و خانواده‌اش بود؛ اما در نهایت به آن‌ها پیوست و در کنارشان برای اجرای عدالت جنگید. «رد هود» همیشه قوانین «بتمن» را نادیده گرفت در نهایت تبدیل به یکی از ترسناک‌ترین اعضای گروه شد.

آموزش‌های «جیسون» توسط «بتمن» و «تالیا الغول»، او را بسیار خطرناک‌تر از قبل کرد. خشم «رد هود» در سال‌های اخیر فروکش شده، اما این به معنای بی‌خطر بودن او نیست. او هنوز هزار راه برای از پا درآوردن دشمنان را می‌داند که تمام این راه‌ها بسیار دردناک هستند.

عزرائیل (Azrael)

بهترین مبارزان در خانواده بتمن

«عزرائیل»، محصول نهایی فرقه «سنت دومینیک» بود. آن‌ها او را به یک ماشین کشتار بی‌نقص تبدیل کردند. بدنش و ذهنش نه تنها به اوج کمال انسانی؛ بلکه فراتر از آن ارتقا یافت و در انواع فنون رزمی آموزش دیده بود. او به فرشته انتقام فرقه، «عزرائیل»، تبدیل شد و سرانجام با «بتمن» مبارزه کرد. «عزرائیل» در برابر «شوالیه تاریکی» کم نیاورد و احترام او را به دست آورد.

پس از شکسته شدن کمر «بروس وین» توسط «بین»، شنل «بتمن» به «عزرائیل» رسید، اما سبک مبارزه بیش از حد خشونت‌آمیز او باعث ایجاد شکاف در خانواده بتمن شد، شکافی که با بازگشت «بروس» و پس گرفتن ردای «بتمن» از او، ترمیم می‌شد. از آن زمان به بعد، «عزرائیل» جزء بهترین مبارزان در خانواده بتمن قرار گرفت و به این گروه پیوست.

«عزرائیل» از گذشته‌ی بسیار خشن خود، رستگاری یافت؛ اما همچنان در میدان نبرد خطرناک خواهد بود. او یکی از معدود نفراتی در جهان است که شنل «بتمن» را بر تن کرده که این خود گویای سطح مهارت اوست. «عزرائیل»، «بتمن» بودن را متوقف نکرد چون به اندازه کافی خوب نبود؛ بلکه از برخی جهات، مانند آسیب زدن به دیگران زیاده‌روی می‌کرد.

کاساندرا کین (Cassandra Cain)

بهترین مبارزان در خانواده بتمن
بهترین مبارزان در خانواده بتمن

«کاساندرا کین»، فرزند «دیوید کین» و «لیدی شیوا»، دو قاتل مرگبار در راس هرم دنیای زیرزمینی است. «دیوید کین» یکی از برترین قاتل‌های حرفه‌ای و «لیدی شیوا» به عنوان ماهرترین مبارز تن به تن جهان شناخته می‌شود.

«کاساندرا» از کودکی توسط پدرش برای ورود به دنیای تاریک آدمکشی آموزش دید. «دیوید» به جای کلمات، زبان مبارزه را به او آموخت و «کاساندرا» به طرز شگفت‌انگیزی توانست زبان بدن افراد را به طور کامل درک کند.

حضور «کاساندرا» در بین دوست های بتمن به او فرصتی داد تا به نوعی طعم یک زندگی عادی را بچشد. او از مهارت‌های منحصر به فرد خود برای مبارزه با بدی استفاده کرد.

پس از اینکه جای او را با «بت‌گرل» دیگری پر کردند، او نام «هُرمَن یتیم» را برای خود برگزید و به بهترین مبارز تن به تن در میان اعضای «بتمن» تبدیل شد. شاید ظاهر او گول‌زننده باشد؛ اما «کاساندرا» می‌تواند تقریباً در برابر هرکسی از خودش دفاع کند.

نایت وینگ (Nightwing)

بهترین مبارزان در خانواده بتمن
گاتهام بتمن

«دیک گریسون»، دوست و همکار بتمن ، زیر چادر رنگارنگ سیرک بزرگ شد و پدر و مادر آکروباتش توسط یک گانگستر به قتل رسیدند. «بروس وین» که شاهد این تراژدی بود، «دیک» را زیر بال و پر خود گرفت و او را به دنیای ابرقهرمانان وارد کرد. «دیک» با پوشیدن لباس «رابین»، به همکار وفادار «بتمن» تبدیل شد و مهارت‌های مبارزه با جرم و جنایت را آموخت. او سپس گروه «تین تایتنز» را تأسیس و رهبری کرد.

در نهایت، «دیک» هویت «رابین» را کنار گذاشت و به «نایت‌وینگ»، نمادی از امید و عدالت، تبدیل شد. تجربه و فداکاری «نایت‌وینگ»، او را به یکی از مبارزان برتر زمین تبدیل کرده است.

او با تجربه‌ی واقعی در میدان مبارزه، سرعت واکنش و حرکات برق‌آسایی، به یک مبارز بسیار هوشمند و رهبر بی‌نظیر تبدیل شد. «نایت‌وینگ» با درک استراتژیک خود، هر گروهی را که فرماندهی کند، به نیرویی تقریباً شکست‌ناپذیر تبدیل خواهد کرد.

سوالات متداول

چگونه دیک گریسون بهترین مبارز شد؟

آموزش بروس وین، چابکی، آکروبات حرفه‌ای.

جیسون تاد مهارت‌هایش را چگونه توسعه داد؟

آموزش لیگ قاتلان، تاکتیک‌های خشن‌تر.

آیا خانواده بتمن فقط از نظر فیزیکی برتر هستند؟

هوش بالا، کارآگاهی، تکنولوژی، استراتژی جنگی.

چگونه اعضای خانواده بتمن یکدیگر را تکمیل می‌کنند؟

ویژگی‌های منحصربه‌فرد، مهارت‌های مکمل.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *