تاریخ اکران جدید قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender

تاریخ اکران جدید قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender

«پارامونت پیکچرز» اعلام کرده که تاریخ اکران دو انیمیشن Avatar: The Last Airbender و Transformers One تغییر خواهد کرد. این تغییرات به تاخیر انجامیده و اطلاعات جدید اعلام خواهد شد.

کانال تلگرام مووی پلات

به تازگی، «پارامونت پیکچرز» اطلاعاتی درباره تغییرات تاریخ اکران دو انیمیشن آینده خود، یعنی آواتار و تبدیل‌شوندگان را منتشر کرده است. در ابتدا، اعلام شده بود که انیمیشن سینمایی Avatar در تاریخ 10 اکتبر 2025 (18 مهر 1404) اکران نخواهد شد و اکنون تاریخ اکران آن به تعویق افتاده است.



تاریخ اکران جدید قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender

در انیمیشن سینمایی Avatar: The Last Airbender، «اریک نام» صداپیشگی «آنگ»، «دیو باتیستا» صداپیشگی شخصیت شرور و منفی، «دیان کوآن» صداپیشگی «توف»، «جسیکا ماتن» صداپیشگی «کاتارا» و «رومن زاراگوزا» صداپیشگی «سوکا» را بر عهده خواهند داشت.

انیمیشن Avatar: The Last Airbender

«لورن مونتگومری» به همراه «ویلیام ماتا» وظیفه کارگردانی Aang: The Last Airbender را بر اساس فیلمنامه‌ای از «کنث لین» بر عهده دارند. از طرف دیگر، «مایکل دانته» «دی‌مارتینو» و «برایان کونیتزکو»، خالقان این انیمیشن، به‌‎عنوان تهیه‌کننده اجرایی در قسمت‌های سینمایی انیمیشن آواتار نقش خواهند داشت.

انیمیشن سینمایی آواتار آخرین باد افزار برنامه‌ریزی شده که در تاریخ 20 ژانویه 2026 (30 دی 1404) اکران شود و به نمایش درآید.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *