تاریخ پخش سریال Fallout جلو افتاد!

تاریخ پخش سریال Fallout جلو افتاد!

تا پیش از این، قرار بود سریال Fallout در تاریخ 11 آوریل پخش شود. حالا تایید شد که فصل اول این سریال در 10 آوریل به صورت زنده پخش خواهد شد.

کانال تلگرام مووی پلات

آمازون در ابتدا قصد داشت سریال Fallout را در تاریخ 24 فروردین (12 آوریل) پخش کند، سپس اعلام کرد که پخش سریال Fallout جلو آمده تا در تاریخ 23 فروردین (11 آوریل) صورت بگیرد. اکنون، پخش سریال یک بار دیگر جلو افتاده است. اعلام شد که هر هشت قسمت از فصل اول Fallout، در تاریخ 22 فروردین (10 آوریل) و در Prime Video پخش خواهند شد.

وقایع سریال Fallout، پس از انفجار هسته‌ای در شهر لس آنجلس اتفاق می‌افتد و روی شخصیت لوسی، (با بازی الا پورنل) تمرکز می‌کند؛ شخصیتی که برای اولین بار از والت خود خارج می‌شود و پا به سرزمین خشن و بی‌رحمانه ویستلند می‌گذارد. از بازیگران اصلی سریال می‌توان به آرون موتن در نقش ماکسیموس (یکی از اعضای Brotherhood of Steel) و والتون گوگینز در نقش The Ghoul (یک شکارچی جهش یافته) اشاره کرد که از زمان شروع جنگ بزرگ جهانی که بیش از دو قرن پیش آغاز شد، زنده مانده‌اند.

تاد هاوارد از استودیوی بازیسازی Bethesda که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال فعالیت می‌کند، تایید کرده است که داستان این سریال به شدت در سری Fallout مهم است و همچنین داستان‌ ریشه‌های Vault Boy را روایت می‌کند. در همین حال، جاناتان نولان، تهیه‌کننده اجرایی سریال، این مجموعه را «تقریبا شبیه به Fallout 5» توصیف کرد، اگرچه اذعان کرد که مجبور شد عناصر زیادی را از داستان حذف کند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که آمازون برای ساخت فصل دوم سریال آماده می‌شود و فیلمبرداری آن به کالیفرنیا منتقل خواهد شد.

*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.

منبع : magtech.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *