درباره بازی نفس‌گیر و جذاب شهاب حسینی در قسمت نهم سریال «گناه فرشته» | توفان شهاب

درباره بازی نفس‌گیر و جذاب شهاب حسینی در قسمت نهم سریال «گناه فرشته» | توفان شهاب

شهاب حسینی در قسمت نهم سریال «گناه فرشته» نمایشی پرقدرت از تلاش‌های یک وکیل برای دفاع از حق موکلش به نمایش گذاشت؛ فریادهای او بر سر قاضی دادگاه و همسرش به نقطه عطف مهمی در این سریال بدل شد. از همان ابتدا می‌شد حدس زد شهاب حسینی وارد چالشی جدی با نقش وکیل خواهد شد و در این قالب بازی درخشانی خواهد داشت.

کانال تلگرام مووی پلات

به گزارش فیلم‌نیوز، در قسمت نهم سریال «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا، شهاب حسینی را در دو موقعیت متفاوت می‌بینیم؛ اولی موقعیتی احساسی مقابل فرشته و دیگری پرخاش مقابل دادگاه.

بعد از اینکه در قسمت هشتم سریال، فرشته برای حامد شعر می‌خواند و به او هدیه‌ای می‌دهد، به احساسی که میان آنها شکل گرفته واقف می‌شویم. در قسمت نهم، مواجهه حامد با فرشته وارد مرحله جدیدی می‌شود. او فرشته را عزیزم خطاب می‌کند و نگاه و رفتاری متفاوت با او دارد. حتی لحن حرف زدنش هم با او فرق می‌کند.مجموعه شرایط به سمتی پیش می‌رود که حامد به پدرش می‌گوید مطمئن است که فرشته قاتل نیست اما حتی اگر قاتل هم باشد از او دفاع می‌کند.

گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا به قسمت نهم رسیده در این قسمت بازی شهاب حسینی به نقطه عطف سریال تبدیل شد.
شهاب حسینی با بازی بی‌نقص خود در سکانس دادگاه، بار دیگر توانایی‌های خود در بازیگری به رخ کشید | عکس: ارش شاه‌محمدی

اوج جذابیت بازی شهاب حسینی در سکانس پایانی اتفاق می‌افتد. زمانی که شواهد بر قاتل بودن فرشته تاکید می‌کنند و او یک تنه می‌خواهد با دست خالی مقابل دادگاه بایستد. اینجاست که شاهد چند دقیقه نفس‌گیر هستیم. درحالی که دخترش وارد دادگاه شده و او را می‌بیند به همسرش می‌توپد و او و سایرین را با الفاظی خارج از عرف داداگاه خطاب قرار می‌دهد. بعد هم به قاضی پرخاش می‌کند و درکل از مسیر طبیعی خود خارج می‌شود. تا اینکه قاضی رای بر باززداشت او می‌دهد و اینجاست که فرشته اعتراف به قتل می‌کند. حامد هم درحالی که توسط دو مامور به بیرون دادگاه هدایت می‌شود فریاد می‌زند تا جلوی حرف‌های او را بگیرد.

این یکی از درخشان‌ترین سکانس‌های سریال با بازی شهاب حسینی است که مسیر دادگاه و سریال را به سمت دیگری می‌برد. درواقع حامد مقابل چشم‌های دخترش رفتاری نشان می‌دهد که تمام پل‌های پشت سرش را خراب می‌کند؛ آنهم دختری که او از ابتدای سریال مدام تلاش می‌کرد تا ناراحتش نکند.

شهاب حسینی در قسمت‌های پایانی سریال «پوست شیر»، زمانی که مقابل مجتبی پیرزاده بازی داشت هم، سکانس درخشان مشابهی را خلق کرد. او در در نقش کارآگاه پرونده تا حد زیادی زندگی‌اش به مسئله قتل ساحل گره خورده بود با قاتل او منصور طوری وارد جدال شد که هنوز تصویرش از ذهن مخاطبان بیرون نرفته است.  

قسمت نهم سریال «گناه فرشته» به کارگردانی حامد  عنقا جمعه 27 بهمن در پلتفرم فیلیمو منتشر شده است. 

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *