دنیس ویلنوو فیلمی با اقتباس از رمان Nuclear War: A Scenario خواهد ساخت

دنیس ویلنوو فیلمی با اقتباس از رمان Nuclear War: A Scenario خواهد ساخت

به نظر می‌رسد که دنیس ویلنوو قصد دارد پیش از ساخت Dune 3، با اقتباس از سری کتاب های Nuclear War: A Scenari ، کارگردانی فیلم دیگری را انجام دهد.

کانال تلگرام مووی پلات

در سال‌های اخیر، سینمای هالیوود به طرز عجیبی به سمت تولید آثاری با محور بمب اتم و جنگ هسته‌ای گرایش پیدا کرده است. «کریستوفر نولان» با تولید فیلم بیوگرافی و حماسی اوپنهایمر (Oppenheimer) در سال قبل، توجه عموم را به خود جلب کرد و به دستاوردهایی همچون دریافت جوایز متعددی دست یافت.



دنیس ویلنوو فیلمی با اقتباس از رمان Nuclear War: A Scenario خواهد ساخت

در حینی که فیلم تلماسه: بخش دوم (Dune: Part Two) به‌عنوان یکی از بهترین دنباله‌های علمی تخیلی در تاریخ سینما شناخته شده و در حال جلب توجه بزرگی در صنعت سینما است، کارگردان و نویسنده آن، «دنی ویلنوو»، برنامه‌هایی برای تولید یک پروژه سینمایی متفاوت دارد.

قبل از اتمام سه‌گانه حماسی تلماسه با فیلم Dune 3 که تولید آن تایید شده، وی قصد دارد تا به همکاری با کمپانی «لجندری»، در اقتباسی از کتاب جنگ اتمی: یک سناریو نوشته «آنی جیکوبسن» بپردازد.

دنیس ویلنوو

این کتاب به طور عمیق به تأسیسات نظامی هسته‌ای می‌پردازد و فناوری‌ها، برنامه‌ها، سلاح‌های مرتبط و خطرات مربوط به آن را بررسی می‌کند. سناریوی کتاب به سوال چه اتفاقی می‌افتاد اگر یک جنگ اتمی در سراسر جهان رخ می‌داد و پیامدهای پرتاب موشک‌های اتمی پس از چند دقیقه پرداخته است. این کتاب به دلیل بحران‌های بین‌المللی اخیر و کسب جوایز متعدد، توجه زیادی به خود جلب کرده است.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *