دورخیز جواد عزتی برای نزدیک شدن به رکوردهای فروش | «تمساح خونی» وارد باشگاه 100 میلیاردی‌ها شد

 دورخیز جواد عزتی برای نزدیک شدن به رکوردهای فروش | «تمساح خونی» وارد باشگاه 100 میلیاردی‌ها شد

«تمساح خونی»، اولین فیلم سینمایی جواد عزتی، پس از 40 روز نمایش از مرز 100 میلیارد تومان فروش عبور کرد. این فیلم در تمام مدت اکران، با فاصله زیاد نسبت به فیلم‌های دیگر اکران نوروز، در صدر جدول قرار داشت.

کانال تلگرام مووی پلات

به گزارش مووی پلات، «تمساح خونی» یک هفته زودتر از سایر فیلم‌های اکران نوروز، از 16 اسفند روی پرده رفت و در 40 روزی که از اکران آن می‌گذرد، موفق شده پای یک میلیون و 600 هزار مخاطب را به سینماها باز کند.

از روز 16 اسفند همزمان با اکران «تمساح خونی»، به طور رسمی فروش سال 1403 کلید خورد. حالا پس از گذشت چهل روز از شروع اولین فیلم نوروز 1403، فروش سینماها به 145 میلیارد تومان رسیده است. درواقع می‌توان گفت حدود دوسوم فروش سینماها در اکران سال جدید به فیلم «تمساح خونی» اختصاص داشته است.

فروش «تمساح خونی» نخستین ساخته سینمایی جواد عزتی از 100 میلیارد تومان عبور کرد.
«تمساح خونی» با بازی و کارگردانی جواد عزتی بعد از گذشت 40 روز وارد باشگاه 100 میلیاردی‌ها شد.

سال گذشته دو فیلم «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی از مرز 100 میلیارد تومان عبور کردند. «فسیل» پس از 11 ماه اکران توانست فروش خود را به 324 میلیارد برساند و «هتل» پس از شش ماه اکران، فروش 275 میلیاردی را به ثبت رساند.

«تمساح خونی» به عنوان اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی، کمدی استانداردی است. با اینکه روی الگوی متفاوتی بنا نشده اما عزتی سعی کرده است با خلق موقعیت‌های کمدی جدید، امضای خودش را روی آن بگذارد. بازی بازیگران، موقعیت‌های بامزه کمدی و همچنین تلاش عزتی برای حفظ روابط علی‌ومعلولی در تمام بخش‌های آن باعث شده با یک فیلم آبرومند، در عین‌حال مفرح و سرگرم کننده روبه‌رو باشیم.

اکران فیلم «تمساح خونی» کماکان ادامه دارد و باید منتظر باشیم ببینیم می‌تواند پس از چند ماه از مرز 200 میلیارد هم بگذرد و وارد رقابتی جدی با «فسیل» و «هتل» شود؟

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *