رایان کوگلر یک فیلم بیوگرافی محور درباره Prince خواهد ساخت

رایان کوگلر یک فیلم بیوگرافی محور درباره Prince خواهد ساخت

رایان کوگلر که به خاطر کارگردانی فیلم‌های پلنگ سیاه شناخته می‌شود، یک فیلم سینمایی از «برادران وارنر» نیز دارد که قرار است سال آینده به سینماها برود.

کانال تلگرام مووی پلات



ساخته شدن فیلم بیوگرافی محور درباره Prince توسط رایان کوگلر

تهیه کنندگان عبارتند از «کوگلر»، «زینزی کوگلر» و «سو اوهانیان»، در کنار «تروی کارتر» از «Atom Factory» و «جودی گرسون»، رئیس گروه انتشارات موسیقی «یونیورسال». «ربکا چو» از «Proximity» تهیه کننده اجرایی این اثر است. «THR» در اوایل این هفته گزارش داد که فیلم «کوگلر» بدون عنوان «برادران وارنر» با بازی «مایکل بی جردن» در تاریخ 7 مارس 2025 (17 اسفند 1403) اکران می‌شود و استودیو پس از مزایده در ماه فوریه پروژه مورد نظر را دریافت کرد.

رایان کوگلر

این زوج سابقه حرفه‌ای طولانی با هم دارند و «کوگلر» پیش از این کارگردانی «جردن» را در Fruitvale Station (2013)، Creed (2015) و Black Panther (2018) داشته است. اخیرا «کوگلر» دنباله مارول 2022 Black Panther: Wakanda Forever را کارگردانی کرد. شاهزاده یک نماد موسیقی است که به خاطر مجموعه‌ای از موفقیت‌ها، از جمله When Doves Cry ،Let’s Go Crazy ،Kiss و Batdance شناخته می‌شود که همگی در رتبه 1 در بیلبورد Hot 100 قرار گرفتند.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *