ساخت فیلم دزد دریایی محور The Bluff با حضور کارل اربن و پریانکا چوپرا - گیمفا

ساخت فیلم دزد دریایی محور The Bluff با حضور کارل اربن و پریانکا چوپرا

برادران روسو تهیه‌کنندگی فیلم دزد دریایی محور The Bluff با نقش آفرینی کارل اربن و پریانکا چوپرا را بر عهده خواهند داشت.

کانال تلگرام مووی پلات

در حالی که سینما دوستان علاقه به بازگشت جانی دپ در قامت دزد دریایی نمادین سینما یعنی جک اسپارو دارند اما تا آن زمان می‌توانیم شاهد ساخته شدن فیلمی با حال و هوای دزدان دریایی تحت عنوان The Bluff (بلوف) باشیم که توسط برادران روسو تهیه‌کنندگی شده و خالق فیلم Bob Marley: One Love (باب مارلی: یک عشق) یعنی فرانک ئی. فلاورز سکان هدایت آن را بر عهده خواهد داشت.

نکته حائز اهمیت این فیلم به حضور کارل اربن و پریانکا چوپرا به عنوان بازیگران نقش اصلی مربوط می‌شود. پریانکا چوپرا پیشتر با برادران روسو در یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های تاریخ مدیوم تلویزیون یعنی The Citadel همکاری داشته که برای فصل دوم تمدید شده است. کارل اربن نیز به زودی با فصل چهارم The Boys و همچنین فیلم مورد انتظار Mortal Kombat 2 به استقبال طرفدارانش خواهد آمد.

این فیلم دزد دریایی محور در قرن نوزدهم و در دریای کارائیب جریان دارد؛ جایی که یک دزد سابق با نقش آفرینی پریانکا چوپرا مجبور می‌شود تا برای رویارویی با گناهانی که در گذشته مرتکب شده، وقایع مرگباری را تجربه کرده و در این حین می‌بایست از خانواده‌اش نیز محافظت نماید.

در حال حاضر تاریخ پخشی برای فیلم The Bluff اعلام نشده و تنها می‌دانیم که پروسه تولید از فصل بهار در کشور استرالیا آغاز خواهد شد.

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *