سازندگان انیمه Blue Eye Samurai این سریال را برای 4 فصل برنامه‌ریزی کرده‌اند

سازندگان انیمه Blue Eye Samurai این سریال را برای 4 فصل برنامه‌ریزی کرده‌اند

انیمه Blue Eye Samurai (سامورایی چشم آبی) یک سریال اکشن تلویزیونی در سبک پویانمایی بزرگسالان با رویکرد فرانسوی-آمریکایی است.

انیمه سریالی سامورایی چشم آبی یکی از برجسته‌ترین آثار سال 2023 میلادی بود که با جلب توجه غیرمنتظره، موفق به بدست آوردن تحسین فراوان از منتقدان شد. داستان این اثر به شدت انتقام‌محور بوده و برای فصل دوم نیز تمدید گردید.

کانال تلگرام مووی پلات



سازندگان انیمه Blue Eye Samurai این سریال را برای 4 فصل برنامه‌ریزی کرده‌اند

در یک مصاحبه جدید، خالقان انیمه سریالی سامورایی چشم آبی، «امبر نویزومی» و «مایکل گرین»، اعلام کردند که دارای برنامه‌های گسترده‌ای برای این سریال انیمیشنی هستند. آن‌ها امیدوارند که حداقل تا 4 فصل ادامه دهند و همچنین یک فیلم سینمایی نیز تولید کنند.

انیمه Blue Eye Samurai

فصل اول از انیمه سامورایی چشم آبی با هشت قسمت، از طریق انیمیشن‌سازی کامپیوتری جذاب، داستانی خونین را به تصویر کشید. خالقان سریال نه تنها اعلام کردند که طرح کلی سریال را در ذهن خود طراحی کرده‌اند، بلکه همچنین هیچ مشکلی با ساخت نسخه‌های فرعی ندارند.

داستان فصل اول از انیمه سریالی سامورایی چشم آبی، در قرن هفدهم در ژاپن روایت می‌شود، زمانی که مرزها بسته شده و مردم تنها شاهد افراد ژاپنی هستند؛ به جز یک استثنا. «میزو»، شخصیت اصلی این انیمه، به دنبال راز تولدش می‌گردد؛ او تنها چهار مرد سفیدپوست حاضر در ژاپن را در لحظه تولد خود دیده و یکی از آن‌ها پدرش است. حالا می‌خواهد آن‌ها را به قتل برساند، اما برای این کار، باید هویت خود را به عنوان یک زن تغییر دهد و همچنین چشم‌های آبی‌اش را پنهان کند.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *