سریال The Flight Attendant پس از دو فصل کنسل شد

سریال The Flight Attendant پس از دو فصل کنسل شد

به تازگی اخبار بدی برای طرفداران سریال The Flight Attendant (خدمه پرواز) و بازیگر اصلی آن، «کیلی کوئوکو» (Kaley Cuoco)، منتشر شد.

کانال تلگرام مووی پلات

سریال خدمه پرواز که دو فصل از آن منتشر شده بود، به گزارش «The Hollywood Reporter»، در شبکه استریمینگ «برادران وارنر»، پس از دو فصل لغو گردید. در حالی که استودیو در نظر داشت تا فصل سوم را بسازد، گزارش «The Hollywood Reporter» نشان می‌دهد که مدیران در نهایت از این تصمیم منصرف شدند.



کنسل شدن سریال The Flight Attendant

سریال The Flight Attendant بر اساس رمانی به نام مهماندار اثر «کریس بوجالیان» از سال 2018 ساخته شد. این سریال، «کیلی کوئوکو» در نقش فردی به نام «کاساندرا باودن» را به تصویر می‌کشد، یک مهماندار بی‌پروا و مست که به نظر می‌رسد بیشتر از اینکه به خدمت به مسافران در پروازهایش اهمیت بدهد، علاقه به سرگرمی و خوش‌گذرانی با مسافران داشت.

فصل اول، که داستان کتاب را به طور کامل پوشش می‌داد، داستان «کاساندرا» را روایت می‌کرد که پس از اینکه در بانکوک کنار جسدی از خواب بیدار شد، بدون هیچ خاطره‌ای از چگونگی رسیدن به آنجا، باید تلاش کند تا بیگناهی خود را از قتل مرد ثابت کرده و در عین حال از دستگاه‌های امنیتی فرار کند.

فصل دوم که بر اساس فیلمنامه‌های «اچ‌بی‌او» بود، داستان «کاساندرا» را روایت می‌کرد که به عنوان یک مامور برای سی‌آی‌ای استخدام شده و در همین حین سعی می‌کند زندگی جدیدی در لس‌آنجلس بسازد. وقتی او شروع به رویارویی با دشمنان بین‌المللی می‌کند، باور دارد که شاید مواردی جز کار مهمانداری‌اش در معرض خطر باشد.

علاوه بر «کوئوکو»، سریال خدمه پرواز شامل بازیگرانی مانند «زوزیا مامت»، «میشل هویسمان»، «میشل گومز»، «میراندا کرافت»، «تی.آر. نایت»، «رزی پرز»، «چریل هاینز»، «مو مکری»، «کالی هرناندز» و «جی.جی. سوریا» بود.

«کوئوکو» در یک بیانیه گفت:

آنچه با یک جلد کتاب آغاز شد، به سرعت به یک پرواز فوق‌العاده تبدیل شد. من همیشه تصور می‌کردم The Flight Attendant را به عنوان یک سریال محدود می‌بینم و با کمک یک تیم خلاق فوق‌العاده، ما توانستیم دو فصل هیجان‌انگیز ارائه دهیم. شخصاً، بازی کردن نقش «کاساندرا» برایم رویایی بوده و من از همه افرادی که در ساخت این سریال نقش داشتند بسیار سپاسگزارم.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *