کریستوفر ریو مستند سوپرمن

فروش مستند «سوپرمن» کریستوفر ریو با قیمت ۱۵ میلیون دلار به برادران وارنر

مستند «سوپرمن» به کارگردانی و تهیه کنندگی جنیفر زوکر، پس از اکران در جشنواره فیلم ساندنس، با قیمت ۱۵ میلیون دلار به کمپانی برادران وارنر فروخته شد.

کانال تلگرام مووی پلات

این فیلم زندگی و حرفه کریستوفر ریو را، بازیگری که برای بازی در نقش سوپرمن در چهار فیلم سینمایی این شخصیت به شهرت رسید، بررسی می‌کند.

پیش از نمایش فیلم در پارک سیتی، چندین استودیو و استریمر در حال برنامه‌ریزی برای پیشنهاد قیمت‌های بالا برای خرید این فیلم بودند. در نهایت، کمپانی برادران وارنر با پرداخت مبلغی بین ۱۴ تا ۱۵ میلیون دلار، برنده پخش جهانی این فیلم شد.

مستند «سوپرمن» مصاحبه هایی با خانواده و دوستان ریو، از جمله همسرش دانا، فرزندانش، و دیگر بازیگرانی که با او در فیلم‌های سوپرمن همکاری داشتند، شامل می‌شود. این فیلم همچنین شامل تصاویر و فیلم‌های آرشیوی از زندگی و حرفه ریو است.

زوکر، کارگردان فیلم، در بیانیه ای گفت: “کریستوفر ریو یک قهرمان واقعی بود، هم در زندگی و هم در فیلم‌ها. من بسیار خوشحالم که می‌توانم داستان او را با مردم در سراسر جهان به اشتراک بگذارم.”

انتظار می‌رود که مستند سوپرمن در سال ۲۰۲۴ در سینماها و سرویس‌های استریمینگ اکران شود.

منبع : magtech.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *