teenage mutant ninja turtles

فیلم لایو اکشن جدید و متفاوتی از Teenage Mutant Ninja Turtles ساخته می‌شود

کمپانی پارامونت به دنبال ساخت فیلم لایو اکشن جدیدی از Teenage Mutant Ninja Turtles است.

 

فرنچایز «لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان» فرنچایزی ۴۰ ساله است که بیشتری برای بیننده‌ها جوان بوده است و تاکنون نیز فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی بر اساس کمیک‌های آن ساخته شده است. حالا نیز کمپانی پارامونت پیکچرز در صدد ساخت فیلم لایو اکشن دیگری از آن است.

کانال تلگرام مووی پلات

این کمپانی قصد دارد تا در این فیلم لایو اکشن تازه رویکردی بزرگسالانه را در پیش بگیرد و در همین راستا نیز اقتباسی از رمان‌های گرافیکی شدید و خونین Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin را می‌سازد و استودیو ۱۸hz production نیز تولید آن را در دست دارد.

این مجموعه رمان گرافیکی که در سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ پخش شده بود، توسط خالقان اصلی این مجموعه یعنی کوین ایستمن و پیتر لیرد نوشته شده و خود کوین ایستمن و تام والتز نیز قرار است فیلم‌نامه این فیلم تازه را قلم بزنند. اتفاقات این مجموعه رمان در آینده‌ای تاریک و دیستوپیایی جریان دارد که در آن، نوه دشمن بزرگ لاکپشت‌ها یعنی شریدر به نام اوروکو هیروتو به عنوان فردی مستبد بر شهر نیویورک حکمرانی می‌کند.

اوروکو هیروتو تمام لاکپشت‌ها و استاد آن‌ها به جز یکی از آن‌ها را کشته است و حالا تنها لاکپشت باقیمانده به دنبال آن است تا هر طور که شده از اوروکو انتقام بگیرد. با اینکه قبلا نیز اقتباس‌های لایو اکشنی از این مجموعه ساخته شده ولی این فیلم لایو اکشن تازه اولین بار است که اقتباسی بزرگسالانه و خونین از این مجموعه ساخته خواهد شد.

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *