فیلم Avengers: Secret Wars دو قسمت خواهد داشت

فیلم Avengers: Secret Wars دو قسمت خواهد داشت

دیزنی امیدوار است که با فیلم Avengers: Secret Wars ، اوضاع سینمای خودش را بهبود بخشد. این فیلم موردانتظار، قرار است با دو فیلم بسیار بزرگ، تحولی در دنیای سینمایی مارول ایجاد کند.

کانال تلگرام مووی پلات

Avengers: Secret Wars، یک فیلم بزرگ 5 ساعته است و به همین دلیل به دو قسمت 2.5 ساعته تقسیم می‌شود. پارت اول این فیلم در تاریخ 7 مه 2027 (17 اردیبهشت 1406) اکران خواهد شد و پارت دوم آن در سال 2028 روی پرده سینما می‌رود. این تصمیم باعث می‌شود که Avengers: Kang Dynasty به عنوان قسمت پنجم مجموعه انتقام‌جویان انتخاب شود.



فیلم Avengers: Secret Wars دو قسمت دارد

خبر دو قسمت شدن فیلم اونجرز جدید ، به صورت رسمی توسط استودیوی مارول و کمپانی دیزنی اعلام نشده و تنها شایعه‌ای بوده که سایت The InSneider آن را منتشر کرده است. این شایعه با حاشیه‌های زیادی همراه بوده و از طرف دیگر چند روز پیش نیز استودیوی مارول «جاناتان میجرز» (بازیگر کانگ فاتح) را اخراج کرد. این بازیگر به علت آزار و اذیت، تهاجم و همچنین ضرب‌وشتم یک زن، از سوی دادگاه مقصر شناخته شده بود.

فیلم Avengers: Secret Wars دو قسمت خواهد داشت

«کانگ فاتح» قرار بود که شخصیت منفی اصلی فیلم Avengers: Kang Dynasty باشد و اکنون آینده این شخصیت در دنیای سینمایی مارول مشخص نیست. ماه پیش کمپانی مارول به صورت رسمی اعلام کرد که «مایکل والدرون»، خالق سریال لوکی برای نگارش فیلمنامه Avengers: The Kang Dynasty استخدام شده است. دیزنی و مارول هنوز به شایعه تقسیم Avengers: Secret Wars به دو نیمه واکنش نشان نداده‌اند.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *